مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 7953
  • 1401/11/19

حضور فعال مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نیشابور در نمایشگاه روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان

مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نیشابور، همراه و همگام با روابط عمومی سایر ادارات، در نمایشگاه روابط عمومی دستگاه های اجرایی به مناسبت #چهل_و_چهارمین_سالگرد_پیروزی_انقلاب_شکوهمند_اسلامی با عنوان ۴۴ سال افتخار و ۵۴۴ روز خدمت صادقانه مشارکت و حضوری فعال داشته است.

در این نمایشگاه از وب اپلیکیشن "نیشابور من" به عنوان نخستین شهرستان استان و دومین شهر بعد از مشهد با حضور مسئولین در این غرفه رونمایی شد و نقاله خوانی توسط دو نوجوان نیشابوری و بزرگداشت سرداران شهید شهرستان و شهدای انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ شهرستان نیز در غرفه شهرداری برگزار شد.

همچنین در این نمایشگاه که طی روزهای ۱۸ تا ۲۰ بهمن از ساعت ۱۷ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه در فرهنگسرای سیمرغ برپا می باشد، مجموعه فعالیت های شهرداری نیشابور به همراه یک تیم کامل از آتش نشانان سازمان ضمن حضور مستمر خویش، با به نمایش گذاشتن تجهیزات مقابله با مواد شیمیایی خطرناک ( CBRNI) که با عنایت به قرار گرفتن نیشابور در مسیر تردد های بزرگ ریلی کشور و جاده مواصلاتی مهم و اصلی تهران – مشهد و عبور هزاران دستگاه تانکر و خودروهای سنگین حمل سوخت، مواد شیمیایی و اشتعالزا در طول سال از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد را برای بازدیدکنندگان معرفی و تشریح می کنند.

  مجموعه اتوبوس کافی شاپ، اتوبوس کودک و اتوبوس خاطره در محل فعال و تورگشت بناهای تاریخی و بافت قدیم نیشابور همراه با اجرای زیبای هنرمند خوش ذوق نیشابوری آقای جعفر خوش بیان برگزار شد.

برگزاری میز خدمت با حضور شهردار نیشابور در اولین روز و سایر مدیران در روز دوم و برگزاری کلاس های ویژه آموزش شهروندی، نحوه کاشت درخت و نگهداری از گل های آپارتمانی، تفکیک زباله، خشکاله، اهدای بسته های فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه ایام و ... از دیگر برنامه های اجرا شده در غرفه شهرداری نیشابور بود.

همچنین در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد شده دو دستگاه از خودروهای سازمان آتش نشانی نیز با استقرار در ورودی فرهنگسرا ضمن مشارکت در برنامه مذکور، در امر تامین پشتیبانی حضوری فعال داشتند.

همچنین براساس هماهنگی های صورت گرفته ، در روز دوم برپایی نمایشگاه یک دوره آموزش اطفای حریق با خاموش کننده دستی جهت بازدیدکنندگان و شهروندان توسط کارشناسان حوزه آموزش سازمان آتش نشانی در محوطه ورودی فرهنگسرای سیمرغ برگزار شد.

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه