مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 7712
  • 1401/9/27

طلسم ۱۲ ساله شکسته شد/۲۲ دستگاه اتوبوس تا ۲۲ بهمن

 

🔹شهردار نیشابور از اجرای نخستین مرحله طرح تحول ناوگان حمل و نقل خبر داد و گفت: با توجه به نیاز شهروندان به اتوبوس های جدید، اولین مجموعه اتوبوس جدید درون شهری وارد شهر شد تا طلسم ۱۲ ساله شکسته شده و ترابری شهر جان تازه ای بگیرد.

🔹مهندس میرفانی اظهار کرد: تعدادی از این اتوبوس ها  #همزمان_با_هفته_حمل_و_نقل و با توجه به فرسوده بودن ناوگان و نیاز خطوط بخصوص در مناطق کم برخوردار، #بدون_برگزاری_مراسم_رسمی وارد این عرصه شد .

🔹وی با بیان این که در یک سال گذشته افزون بر چهارصد میلیارد ریال به منظور بهسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی هزینه شده عنوان کرد: نوسازی دستگاه ها و تزریق اتوبوس های جدید می تواند مشکلات حمل و نقل درون شهری را تا حد زیادی مرتفع سازد.

🔹شهردار نیشابور با اشاره به اجرای طرح تحول ناوگان حمل و نقل عمومی پس از چند دوره مدیریت شهری در نیشابور عنوان کرد: با توجه به عمر بیش از یک دهه‌ای این ناوگان، دمیدن روحی تازه به کالبد فرسوده آن یک ضرورت بود که این امر پس از سال‌ها محقق شد.

🔹وی در پایان از پیگیری های مهندس ارکانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان و مصوبات فوری و به موقع اعضای شورای اسلامی شهر و هیئت تطبیق مصوبات، اتحادیه اتوبوسرانی های کشور و همچنین مساعدت و همراهی های بی شائبه دکتر غفوری مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجتمع فولاد خراسان نسبت به شهرداری و شهروندان نیشابور قدردانی کرد.

🔹گفتنی است طرح تحول ناوگان حمل و نقل عمومی نیشابور یکی از برنامه‌های ویژه مدیریت شهری طی این دوره محسوب می‌شود که پس از ماه‌ها پی‌گیری مستمر و تلاش مجدانه شهردار نیشابور با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال( ۲۵ درصد سهم شهرداری) و با همکاری و همراهی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌‍‌ها در حال اجراست.

 

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه