مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 7706
  • 1401/09/24

به امضاء رسیدن تفاهم نامه همکاری های مشترک شهرداری با دانشگاه نیشابور

همزمان با هفته پژوهش تفاهم نامه همکاری های مشترک بین شهرداری و دانشگاه نیشابور به امضای مهندس میرفانی شهردار و دکتر رحمانی دوست رئیس دانشگاه رسید.

 

تفاهم نامه همکاری  های علمی و پژوهشی بین شهرداری و دانشگاه نیشابور به منظور استفاده از تمامی ظرفیت های منطقه ای، بالاخص دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی و گسترش ارتباطات فی ما بین به امضا رسید.

 

شهردار نیشابوردر جلسه ای که به همین منظور در سالن جلسات دانشگاه نیشابور برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: این تفاهم نامه ها در ۹ ماده کلی تنظیم و به امضای طرفین رسیده و مقرر شد که طی  مدت ۵ سال شهرداری و دانشگاه نیشابور درزمینه های مختلف همکاری و مشارکت داشته باشند.

 

مهندس میرفانی گفت: ایجاد و توسعه همکاری های متقابل در زمینه های اجرایی، علمی، پژوهشی، فناوری وآموزشی، توسعه تحقیقات هدفمند، منسجم و کاربردی، مدیریت ظرفیت های موجود در راستای توسعه محصولات و فناوری های پیشرفته، تسهیل همکاری های مشترک بین شهرداری و دانشگاه برای ارتقا و رقابتی کردن محصولات صنایع فعال در زمینه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و گسترش مراکز تخصصی تحقیق و توسعه مرتبط با زمینه های مختلف اجتماعی و فرهنگی شهرستان و استان از جمله پیشنهادات ارائه شده در متن تفاهم نامه است.

 

شهردار نیشابور افزود: نیاز سنجی و آینده پژوهشی مطالبات حال و آینده در حوزه های مرتبط با شهرداری و راهبردهای کلان این نهاد در حوزه مدیریت و عمران شهری، فراهم کردن امکان حضور اساتید و نخبگان دانشگاه و مراکز پژوهشی و پژوهشگران در بخش های مختلف شهرداری نیشابور برای انجام پروژه های مشترک، تجاری سازی یافته های پژوهشی و راه اندازی شرکت های دانش بنیان و ... از دیگر مفاد این تفاهم نامه است که مورد توافق طرفین قرار گرفت.

 

وی تاکید کرد: شهرداری برای همکاری با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی و همچنین بهره گیری از ظرفیت های دانشجویان خلاق و خوش ذوق محدودیتی ندارد و علاقه مند به توسعه و گسترش هر گونه همکاری در زمینه مطالعاتی و تحقیقاتی و آماده ارائه بستر لازم به منظور حضور دانشجویان در عرصه های عملیاتی است.

 

🆔 @neyshabur2020

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه