مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 7696
  • 1401/09/19

تقدیر امام جمعه از بازگشایی گره ترافیکی ۲۰ ساله نیشابور

امام جمعه نیشابور در خطبه های نماز جمعه این هفته با قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر گفت: از سال ۱۳۸۲ طبق توافق شهرداری با ورثه مرحوم امین الاسلامی این باغ جهت اتصال شمال به جنوب شهر به شهرداری واگذار شده است.

 

حجت الاسلام یعقوبی با عنوان اینکه این طرح امروزی نیست و شهرداری متعهد و موظف است که باغ و عمارت را حفظ نماید گفت: شهرداری طبق توافق با ورثه مرحوم امین الاسلامی بابت هر روز تاخیر در اجرای طرح روزانه می بایست خسارت پرداخت نماید و ۲۰ سال است بابت تاخیر و عقب ماندن این طرح خسارت از جیب مرم شهر پرداخت می کند.

 

وی با تشکر از متولیان میراث فرهنگی کشور گفت: کار بزرگی به لحاظ حفظ و نگهداری بر عهده متولیان میراث فرهنگی است ولی نباید این مسئله مانع پیشرفت و خدمات دهی درست به شهروندان شود.

 

امام جمعه نیشابور با انتقاد از عملکرد مدیران میراث استان گفت: چرا شما یک بام و دو هوا صحبت می کنید، اگر قرار بود حرم مطهر امام رضا(ع) همان حرم ۵۰ سال پیش باشد که امروز نمی توانستیم به راحتی به حرم برویم و فعالیت هایی انجام شد که لازم بود.

 

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه ما به میراث آبا و اجداد گذشته خود افتخار می کنیم اظهار کرد: در این طرح و طرح های مشابه قرار نیست به میراث فرهنگی خسارتی وارد شود بلکه قرار است ضمن حفظ میراث فرهنگی مشکل و معضلی از مردم شهر حل شود.

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه