به اطلاع می رساند ؛ به منظور دریافت خدمات برون سپاری شده مربوط به حوزه حمل ونقل شهرداری نیشابور(سامانه سیتا) ، شایسته است شرایط عمومی زیر را با دقت مطالعه نمایید. در صورت تمایل نماینده دفتر پیشخوان به صورت حضوری تا پایان ساعت اداری دوشنبه مورخ 16/08/1401 به واحد مدیریت برون سپاری و خصوصی سازی شهرداری نیشابور به آدرس میدان امام خمینی(ره)، ستاد مرکزی شهرداری نیشابور، طبقه یک اتاق 106 مراجعه و درخواست مکتوب خود را ارائه نمایند. پس از بررسی شرایط دفتر پیشخوان، امکان یا عدم امکان ارائه خدمت جدید به دفتر اعلام می گردد.
مدارک مورد نیاز :
1- مجوز سازمان تنظیم مقررات
2- رونوشت کارت ملی مدیر دفتر
3- تنظیم درخواست مکتوب
4- ارائه نام کاربری در سامانه ملی عوارض خودرو (سمیع) جهت بررسی وضعیت حُسن سابقه دفتر
شرایط عمومی:
1- مجوز فعالیت دفتر پیشخوان (شخصیت حقیقی و حقوقی).
2- سابقه فعالیت مثبت در سامانه ملی عوارض خودرو (سمیع).
3- دستگاه چاپ کارت مورد تایید حوزه برون سپاری و خصوصی سازی شهرداری.
4- حداقل دو نیروی کارشناس متخصص مورد تایید حوزه برون سپاری و خصوصی سازی شهرداری باشد.
5- در دوره آموزشی برگزار شده شرکت و گواهی مربوطه را کسب نماید.
6- اطلاع رسانی مناسب مطابق با چارچوب اعلامی از سوی حوزه برون سپاری و خصوصی سازی شهرداری.
7- دریافت دستگاه پوز بانکی از شرکت سامان کیش.
8-دریافت الحاقیه قرارداد.
نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور