مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 606
  • 2017-02-01

50 هزار نفر از كاركنان قراردادي شهرداريهاي سراسر كشور با مجوز دولت تبديل وضع مي‌شوند.

به گزارش روابط عمومي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور، محمد حسن آبادي با بيان خبر فوق گفت:
پيرو ابلاغ دستورالعملهاي ساماندهي نيروهاي شهرداريها طي سالهاي اخير و پيگيريهاي سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور از مبادي ذيربط، مجوز تبديل وضعيت نيروهاي قراردادي شهرداريها از سازمان امور اداري و استخدامي اخذ شد.
وي افزود: بر اساس مجوز مذكور، شهرداريها بايد ساختار سازماني جديد را طبق ضوابط تشكيلاتي ابلاغي، به تاييد سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور رسانده باشند.
حسن آبادي در ادامه اظهار كرد: تاكنون ساختار سازماني نيمي از شهرداري ها تاييد و ابلاغ شده و ساختار سازماني ساير شهرداري ها نيز در دست بررسي و تاييد نهايي است.
مديركل دفتر نوسازي، تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداري ها و دهياريهاي كشور اضافه كرد: شهرداري هايي كه ساختار سازماني جديد آنها ابلاغ شده است موظفند تا اقدامات لازم را براي انتصاب كاركنان رسمي و پيماني خود بر روي پست هاي سازماني جديد با رعايت شرايط احراز تصدي پست هاي سازماني و ساير مقررات مربوط بعمل آورده و به تاييد شوراي اداري و استخدامي ذيربط برسانند.
وي اضافه كرد: پس از انتصاب كاركنان پيماني و رسمي در پست هاي سازماني مصوب جديد تعداد و عناوين پستهاي بلاتصدي شهرداري مشخص خواهد شد.
حسن آبادي تاكيد كرد: همچنين لازم است شهرداريها اطلاعات و آمار نيروي انساني قراردادي را جمع بندي و جهت اخذ مجوز تبديل وضعيت به سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور اعلام نمايند.
وي افزود: به منظور ساماندهي نيروي انساني شاغل در شهرداري ها، دستورالعملي از سوي سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور براي اجراي به استانداري ها ابلاغ خواهد شد.
حسن آبادي در خاتمه متذكر شد: با اجراي دستورالعمل يادشده، نيروي انساني شاغل در شهرداري ها با حداقل سه سال سابقه كاري تمام وقت در شهرداري و دارا بودن شرايط احراز و كسب حدنصاب از طريق موفقيت در آزمون مربوط پس از تائيد گزينش، تبديل وضعيت استخدامي به پيماني مي‌يابند.

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه