مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 447
  • 2015-08-06

پیام تبریک شهردار نیشابور به مناسبت روز خبرنگار

متن پیام شهردار نیشابور به شرح ذیل می باشد:
۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار والامقام شهيد محمود صارمي و فرارسیدن روز بزرگداشت مقام خبرنگار هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری دیار خیام و عطار خدا قوت و دست مریزاد بگوییم.
اين روز در حقيقت فرصتی است برای پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای که برای دسترسی ، تولید ، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند .
در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع ، كسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسى، اجتماعى ، امنیتى و فرهنگی جامعه و انتشار آنها فرآیندی بسیار دشوار و در عین حال ضرورى و حیاتى است.
 اینجانب، روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رساني و خصوصا خبرنگاران پرتلاش نیشابور تبریک عرض نموده و برای آن مجاهدان بي ادعاي عرصه، آگاهی بخشی و دانش افزایی آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم .

امیدوارم مجموعه مدیریت شهری نیشابور با همراهی و مساعدت اصحاب رسانه و فعالان جراید بتواند در راستای وظایف خطیر خود و زمینه سازی برای توسعه و اعتلای نیشابور بزرگ گامهای مثبتی برداشته و اقدامات سازنده ای را انجام دهد.

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه