مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 8516
  • 1402/02/14

کسب رتبه برتر شهرداری نیشابور در ارزیابی خدمات سفر

طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، #شهرداری_نیشابور_به_عنوان_دستگاه_برتر_خدمات_رسان در ارزیابی خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۲ معرفی شد.

همچنین در این ارزیابی که در دو حوزه ایمنی و خدمات صورت گرفت ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر و پلیس راه به عنوان دستگاه های برتر حوزه ایمنی معرفی شدند.

در این مراسم همچنین از زحمات مسئولان کمیته های ستاد خدمات سفر شهرستان تقدیر شد.

گفتنی است ستاد خدمات سفر نوروزی شهرداری نیشابور از اواخر بهمن ۱۴۰۱ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و تا ۱۵ فروردین ادامه داشت. در این بازه زمانی بهسازی و لکه گیری و روکش آسفالت معابر شهری، بهسازی و آماده سازی بوستان ها، تنظیف شهر، رفت و روب محلات، ایستگاه های اتوبوس و رنگ آمیزی باجه ها، گل کاری میادین و بولوارها، رنگ آمیزی و نقاشی دیواری، ساخت المان های نوروزی، ساخت ایستگاه های اتوبوس خلاقانه، ایجاد سه ایستگاه استقبال از زائران و گردشگران نوروزی، راه اندازی وب اپلیکیشن به عنوان نخستین شهرستان استان همزمان با مشهد و نصب بنرهای راهنمای گردشگر، برگزاری تورهای گردشگری نوروزی، برگزاری ویژه برنامه های شاد و جذاب ویژه مسافرین و گردشگران، اجرای طرح نیشابور روایتگر تاریخ و انجام طرح های مشارکتی و ... از جمله فعالیت های شهرداری در استقبال از بهار ۱۴۰۲ بود.

شایان ذکر است شهرداری نیشابور امسال به دلیل انجام فعالیت های خلاقانه و فعالیت هایی افزون بر فعالیت روتین هرساله به عنوان تنها دستگاه برتر خدمات رسان در خدمات سفر معرفی شد.

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه