مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 8442
  • 1402/02/07

تلاش جهادی و شبانه روزی نیروهای عمرانی شهرداری با هدف تکمیل زیرسازی و آسفالت میادین احداث شده در بولوار سردارشهید سلیمانی

پروژه احداث بولوارهای سردار سلیمانی به طول ۲۶۰۰ متر و مقاومت به طول ۶۲۰ متر با رقمی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از پروژه های شاخصی است که مورد بهره برداری قرار می گیرند.
 
مهندس میرفانی شهردار نیشابور که شخصا و به طور مستمر در کنار مهندسان و نیروهای عمرانی و خدماتی در این پروژه ها حضور دارند با بیان این مطلب گفت: احداث این بولوار ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و این دو پروژه در نوع خود و در تاریخ شهرداری نیشابور کم نظیرند که در نهم اردیبهشت به بهره برداری می رسد و همشهریان از مزایای افتتاح این بولوار ها بهره مند می شوند.

وی افزود: همکاری نیروهای تمام سازمان ها و کار مضاعف نیروهای عمران در یک ماه اخیر نشان داد که با اتحاد، همدلی، همکاری و مسئولیت پذیری می توان پروژه های عمرانی بزرگی در شهر اجرا کردو آینده شهری آباد را برای نیشابور رقم زد.
شهردار نیشابور همچنین افزود: امروز "۶ اردیبهشت" با تلاش شبانه روزی و جهادی و در اقدامی کم سابقه مقدار ۸۰۰ تن آسفالت تهیه حمل و پخش شد که رکورد ده ساله شهرداری زده شد.

 مهندس میرفانی در پایان ازتلاش شبانه روزی نیروهای مستقر در این کارگاه بزرگ عمرانی تقدیر کرد.

 گفتنی است همزمان با روز ملی شوراها بیش از ۱۶۰۰ میلیارد ریال پروژه های اجرا شده ی شهرداری به بهره برداری می رسد و تعداد ۵ دستگاه دوچرخه و ده ها جایزه ارزنده دیگر به قید قرعه به همشهریان عزیز تقدیم می شود.

 

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه