مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 6924
  • 1401/2/20

فرمانده انتظامی شهرستان: با مدیریت و تدبیر انجام گرفته در دوره جدید، تجمعات و اعتراضات کارگری به طور چشمگیری کاهش یافته است

💠 فرمانده انتظامی شهرستان:
با مدیریت و تدبیر انجام گرفته در دوره جدید،  تجمعات و اعتراضات کارگری به طور چشمگیری کاهش یافته است
فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه هر دو ارگان شهرداری و پلیس، خدمتگزار و خادم مردم هستند و هدف هر دو امنیت و آسایش شهروندان است، بر تداوم و استمرار تعاملات و همکاری های دو جانبه تاکيد کرد.
سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در نشست تعاملی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با قدردانی از تعامل و مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر  افزود: با مدیریت و تدبیر انجام گرفته در دوره جدید، مشکلات گذشته و تجمعات و اعتراضات کارگری در شهرداری به طور چشمگیری کاهش یافته است.
شهردار نیشابور نیز در ادامه اظهار کرد: تعامل سازنده پلیس با مجموعه شهرداری، همواره راهگشای بسياری از مشكلات شهری و زمينه ساز رضايت مندی بيشتر شهروندان و افزايش ارتقای امنيت اجتماعی در جامعه بوده است.
مهندس میرفانی در این نشست خواستار تداوم فعالیت های مشترک دو ارگان شد و افزود: شهرداری نیز همچون گذشته آمادگی دارد تا با پلیس در پيشگيری از آسيب های اجتماعی و ... همکاری داشته باشد.

گفتنی است با تدبیر شهردار نیشابور حقوق کارکنان شهرداری پس از سال ها به روز شده و هزینه های رفاهی عادلانه و بدور از تبلیغات رسانه ای در بین تمامی کارکنان توزیع می شود که رضایت پرسنل را به همراه داشته است.

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه