مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 6397
  • 1400/10/25

💠برگزاری همایش دوچرخه سواری ویژه آقایان به مناسبت هفته هوای پاک در نیشابور

🔹جلسه برنامه ریزی برگزاری همایش دوچرخه سواری در محل سالن جلسات  شهرداری نیشابور با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط شامل شورای اسلامی شهر، شهرداری، فرمانداری، پلیس راهور، نیروی انتظامی، نیروی مقاومت بسیج، اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزش های همگانی، کمیته دوچرخه سواری و اداره حفاظت از محیط زیست برگزار شد.

🔹سیدرضا کراری عضو شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و شهرسازی در این جلسه گفت: بزرگترین آلاینده های متحرک سطح شهر، خودرو ها هستند .ایجاد مسیر های دوچرخه سواری ایمن در سطح شهر به منظور دستیابی به شهر سبز و انسان محور از مطالبات شورای اسلامی شهر و شهروندان نیشابور است و به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری برای آقایان باید خطوط دوچرخه سواری را توسعه دهیم.

🔹وی گفت برنامه های ارزشمندی درحال انجام است تا ناوگان حمل و نقل اتوبوس رانی را مجهز و توسعه دهیم تا شهروندان با علاقه بیشتر به استفاده از حمل و نقل همگانی بپردازند.

🔹به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری به عنوان یک وسیله نقلیه پاک و ارزان قیمت مقرر شد همایش دوچرخه در روز جمعه اول بهمن ۱۴۰۰ در مسیر بولوار جمهوری نیشابور تا محل ارامگاه عطار برگزار و به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی از جمله چندین دستگاه دوچرخه؛ لوازم دوچرخه سواری؛ محصولات فرهنگی و کارت هدیه اهدا شود.

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه