مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 6122
  • 1400/07/07

پیام تبریک سرپرست شهرداری نیشابور به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی

بسمه تعالی

هفتم مهرماه که به نام روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است، روز تجلیل و پاسداشت از بزرگ مردانی است که با سرلوحه قرار دادن ایثار، شهامت و از جان گذشتگی در زندگی خود رسالت خطیر نجات جان همنوعان را برعهده گرفتند تا در میان شعله ها، بیمها و فاجعه ها، چراغ امید را همواره در دلها روشن نگه دارند.

این روز فرصت مغتنم و بهانه ای برای تقدیر از رشادتهای ایثارگونه این غیورمردان بی ادعایی است که با اخلاص و احساس مسئولیت، گام در این مسیر سخت و طاقت فرسا می نهند و حماسه های بی بدیلی در راه خدمتگذاری می آفرینند.

"آتش نشانی" تنها یک شغل نیست، بلکه رسالتی از جنس عشق و ایثار سرشته با ایمان و اعتقاد است که بدون تردید اجر اخروی این حماسه آفرینان و ناجیان نزد پروردگارشان محفوظ است.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آتش‌نشانان خدوم و زحمتکش کشور، به خصوص آتش‌نشانان زحمت‌کش شهرداری نیشابور ، که با از خود گذشتگی و ایثارجان خود همواره در مواجهه با خطر، با جسارت و شجاعت، برای نجات آسیب‌دیدگان تلاش کرده‌اند و با اثبات عملکرد خود به عنوان ناجیان مردم عزیزمان همواره و در همه حال آماده خدمت و جانفشانی هستند تبریک عرض می‌نمایم وآرزوي توفيق و سلامتي را براي كليه آتش‌نشانان فداكار كشور از خداوند متعال خواستارم.

 


ناصر صدیقی

سرپرست شهرداری نیشابور

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه