🔻با توجه به مشکلات بوجود آمده جهت شهروندان محترم نیشابوری ناشی از شیوع ویروس کرونا به ویژه کسبه محترم
بنا بر پیشنهاد شهرداری نیشابور و همراهی و تصویب اعضای محترم شورای اسلامی شهر کلیه اماکن تجاری متعلق به شهرداری که در اجاره کسبه محترم میباشند از پرداخت سه ماه اجاره معاف گردیدند ( ماههای اسفند ٩٨ لغایت اردیبهشت ٩٩)
امید آن داریم که ضمن همراهی همه مردم شریف نیشابور وبا رعایت توصیه های بهداشتی ، تلاش خستگی ناپذیر پزشکان ، پرستاران و همه عزیزان دست اندر کار در حوزه بهداشت و درمان بزودی شاهد رفع این معضل کشوری بوده و سایر مالکان محترم واحدهای صنفی نیز با پیوستن به این حرکت ، گامی در جهت کاهش معضلات اقتصادی کسبه محترم بردارند
🔶روابط عمومی شهرداری نیشابور