• کد خبر : 4466
  • 1398/12/19

اطلاعیه مهم شهرداری نیشابور ( شماره یک )

 
🔻با توجه به مشکلات بوجود آمده جهت شهروندان محترم نیشابوری ناشی از شیوع ویروس کرونا به ویژه کسبه  محترم 
بنا بر پیشنهاد شهرداری نیشابور و همراهی  و تصویب اعضای محترم شورای اسلامی شهر کلیه اماکن تجاری متعلق به شهرداری که در اجاره کسبه محترم می‌باشند از پرداخت سه ماه اجاره معاف  گردیدند ( ماه‌های اسفند ٩٨ لغایت اردیبهشت ٩٩) 
امید آن داریم که ضمن همراهی همه مردم شریف نیشابور وبا رعایت توصیه های بهداشتی  ، تلاش خستگی ناپذیر پزشکان ، پرستاران و همه عزیزان دست اندر  کار در حوزه بهداشت و درمان   بزودی شاهد رفع این معضل کشوری  بوده و سایر مالکان محترم واحد‌های صنفی نیز با پیوستن به این حرکت  ، گامی در جهت کاهش معضلات اقتصادی کسبه محترم بردارند 
🔶روابط عمومی شهرداری نیشابور

نویسنده : 1111111111

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه

جدیدترین اخبار :

پربازدیدترین اخبار