نمايش « كسي اينجا نيست ؟» روي صحنه نيشابور
نمايش «كسي اينجا نيست ؟ »منتخببيست و چهارمين جشنواره تئاتر خراسان رضوي به نويسندگي مجيد كاكولي و كارگرداني هنرمند نيشابوريبهزاد آقاجاني در تالار اديب اداره فرهنگ وارشاد اسلامي نيشابوربه روي صحنه رفت.
غلامرضا سلامتي مسوول هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور با اعلام مطلب اظهاركرد:نمايش « كسي اينجا نيست ؟ » نمايش منتخب بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی توسطهنرمندان خوش ذوق و با قريحه تأتر نيشابور با توجه به اقبال عمومي بارديگر همزمان با هفته بزرگداشت بسيج مستضعفين روي صحنه رفته است .
وي گفت: نمايش «كسي اينجا نيست ؟ »را مجيد كاكولي به رشته تحرير در آورده وبهزاد آقاجاني هنرمند جوان نيشابوري آن را كارگرداني كرده و در آن هنرمندان نام آشناي تأتر نيشابور: مجتبي حسيني ، شيما عارف ثاني ، فاطمه حاج آبادي ، آرزونصيري نسب، جلال گداخته و اميرسالاري به ايفاي نقش پرداخته اند وفرح گندم كار ، رضا صادقي و سعيدسلطاني بعنوان عوامل با اين نمايش همكاري دارند.
سلامتي خاطرنشان كرد: اين تنها نمايش منتخب بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی است كه توانست در بخش طراحي پوستر نمايش «کسي اين جا نيست؟» و طراح لباس نمايش «کسي اين جا نيست؟» شايسته تقديرشد وعناوين بهترين بازيگري مرد مجتبي حسيني کسي اين جا نيست؟ بازيگري زن فاطمه حاجي آبادي کسي اين جا نيست؟ کارگرداني بهزاد آقاجاني نمايش «کسي اين جا نيست؟» نويسندگي مجيد کولابادي کسي اين جا نيست؟ به خوداختصاص دهد.
وي تصريح كرد: نمايش «كسي اينجا نيست ؟» » از 3 الي 13 آذر 93هر روز از ساعت 30/16 الي 19 بعد از ظهر در محلتالار اديب اداره فرهنگ وارشاد اسلامي نيشابور ويژه عموم علاقمندان به روي صحنه مي رود.
سید باقر میرعلمدار