مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 10591
  • 1403/2/16

قول مساعد معاون رئیس جمهور برای پیگیری طرح ملی مکان رویداد قرائت حدیث سلسله الذهب

💠  قول مساعد معاون رئیس جمهور برای پیگیری طرح ملی مکان رویداد قرائت حدیث سلسله الذهب

در جلسه ای که با حضور دکتر حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور، دکتر سیدعلی حسینی مدیرکل برنامه ریزی و هماهنگی روابط دولت و مجلس، معاون استاندار و فرماندار شهرستان، شهردار نیشابور و امام جمعه خور برگزار شد، مهدی دونده فرماندار نیشابور ضمن ارائه گزارش از اقدام ارزنده شهرداری نیشابور درخصوص مطالعات این پروژه فاخر، برضرورت حمایت دولت از این طرح تاکید کرد.

حجت الاسلام الهی پور امام جمعه شهر خور  در ادامه ضمن تقدیر ازپیگیری های شهرداری، بر ضرورت ادامه طرح و تملک اراضی مورد نظر تاکید کرد.
 
سید حسن میرفانی شهردار نیشابور در این جلسه با ارائه گزارش پیگیری های صورت گرفته توسط شهرداری در طول سه سال گذشته، از دولت انقلابی و خدمت گذار تقاضا کرد با توجه به این که دهم تیرماه در تقویم ملی به ثبت رسیده از محل اعتبارات ملی به این پروژه  تخصیص یابد.
 
در این جلسه دکتر حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور نیز ضمن تشکر از پیگیری های مسئولین شهرستان نیشابور به ویژه شهردار این شهر، در خصوص پیگیری پروژه مکان رویداد قرائت حدیث فاخر سلسله الذهب توسط امام رضا(ع) در نیشابور به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تاریخی جهان اسلام قول مساعد داد.

🆔 @neyshabur2020

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه