مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 10369
  • 1402/12/25

رونمایی از کارت اعتباری ویژه کارکنان شهرداری نیشابور

شهردار نیشابور گفت: در راستای تکریم و تشویق هرچه بیشتر نیروی انسانی به عنوان بزرگترین و مهمترین سرمایه مجموعه شهرداری نیشابور و به ‌منظور بهره‌گیری هوشمندانه از فناوری‌های نوین پرداخت و توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرداری نیشابور، بن کارت های رفاهی ویژه کارکنان شهرداری تهیه و در آستانه سال جدید به آنان تحویل شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور، مهندس میرفانی افزود: این طرح با محوریت واحد رفاهی و واحد فناوری و اطلاعات شهرداری در جهت تکریم  و ارائه تسهیلات رفاهی به همکاران خدمتگزار شهرداری انجام شده است و تمامی همکاران و بازنشستگان تحت پوشش این کارت قرار خواهند گرفت و امیدوارم با اعطای این کارت توان خرید کارکنان شهرداری نیشابور افزایش یابد.

وی عنوان کرد: تمام نیروهای این نهاد از پاکبان‌ها تا کارمندان و کارکنان در مدیریت شهر نقش دارند و امیدوارم زحمات و تلاش‌های این عزیزان در مجموعه شهرداری نیشابور موجبات رضایتمندی شهروندان را در بالاترین سطح ممکن فراهم سازد.

شهردار نیشابور تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این برنامه قدردانی از سال‌ها تلاش بازنشستگانی است که در این مجموعه به شهر و شهروندان خدمت کرده و امروز نیز تجربیات آنها نقشه راه برای کسانی است که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.

میرفانی خاطرنشان کرد: قدردانی از کارکنان با توجه به نقش ترغیب و تشویق هرچه بیشتر نیروی انسانی به عنوان بزرگترین و مهمترین سرمایه هر مجموعه و سازمانی است در دستور کار شهرداری قرار داشته و دارد.

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه