مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 10235
  • 1402/10/21

برگزاری نخستین جلسه هماهنگی تیم عملیاتی ویژه آتش نشانی نیشابور

💢نخستین جلسه هماهنگی تیم عملیاتی ویژه آتش نشانی نیشابور برگزار شد.

به منظور تدوین برنامه های آموزشی و اجرایی ، نخستین جلسه هماهنگی تیم عملیاتی ویژه سازمان آتش نشانی با دستور کار برگزاری آموزشهای تخصصی و کاربردی برگزار گردید.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور در جلسه فوق با اشاره به اینکه از ابتدای قبول مسوولیت در آتش نشانی ، استفاده از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود از مهمترین دغدغه هایش بوده است ، افزود: خوشبختانه در این مسیر همراهی و همکاری پرسنل ستادی و عملیاتی بسیار خوب بوده و اتفاقات مثبتی در طول یکسال اخیر رخ داده است.

ابوالفضل اسدی ضمن یادآوری این موضوع که سال ۱۴۰۳ برای آتش نشانی نیشابور سال پر چالشی خواهد بود ، خاطرنشان کرد: در سال پیش رو جمعی از بهترین نیروهای عملیاتی سازمان به افتخار بازنشستگی نائل خواهند شد و این موضوع قطعاً چالش های خاص خود را برای ما به همراه خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که در طی چندسال اخیر آتش نشانی نیشابور به خاطر کمبود نیروهای عملیاتی با سختی ها و دشواریهای زیادی مواجه بوده است ، افزود: اگر فداکاری و ازخود گذشتگی همکاران ما نمی بود قطعا مشکلات و مسایل سخت تری را نیز تجربه می کردیم.

در ادامه جلسه فوق مهدی صادقی ، مسوول آموزشهای تخصصی تیم عملیاتی ویژه آتش نشانی نیشابور نیز طی سخنانی ، اظهار داشت: تیم مزبور با حضور ۲۴ آتش نشان و نجاتگر در قالب دو گروه ۱۲ نفره از امروز فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ، افزود : همچنین به عنوان اولین برنامه آموزشی، روز یکشنبه ۱۷ دیماه تمامی اعضای تیم عملیاتی ویژه در یک برنامه یکروزه از مرکز فرماندهی عملیات سازمان آتش نشانی مشهد مقدس و ایستگاه شماره هفت این سازمان بازدید خواهند داشت.

 

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه