مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 10213
  • 1402/10/09

دیدار شهردار نیشابور و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا با خانواده شهید علی اکبر طاهری

💠همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا، سید حسن میرفانی شهردار نیشابور و حجت نیرآبادی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر با خانواده گرانقدر "شهید علی اکبر طاهری" دیدار کرد.

شهردار نیشابور در این دیدار از فداکاری وازخودگذشتگی شهدا، صبوری و استقامت مادران، همسران و خانواده های گرانقدر شهدا تقدیر کرد .

سید حسن میرفانی، ضمن قدردانی از خانواده شهیدان به ویژه مادر و همچنین همسر و فرزندان شهیدان به ضرورت ادامه راه شهدا تاکید کرد.

   وی افزود: بی گمان مادران و همسران شهدا، اسطوره ساز و الگویی برای مادران نسل های آینده هستند. زیرا آنان قدم در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا گذاشتند و همواره باید ازخدمات آن وارستگان تقدیر وتجلیل شود و این مهم نمی‌بایست هرگز به دست فراموشی سپرده شود.

وی تصریح کرد:روزهای صبروتحمل این مادران وهمسران شهدا که تداعی راه بانوی غمخواراسلام حضرت ام‌البنین (س) است، باید سرمشق راه ما در ادامه مسیر باشد.

میرفانی همچنین در این دیدار از تعهد و دلسوزی ولی اله طاهری فرزند شهید علی اکبر طاهری که از تلاشگران حوزه خدمات شهری شهرداری نیشابور می باشند،  تقدیر کرد.

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه