مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 484
  • 2015-11-05

شهروندان مهم ترین عنصر نظارتی هستند

سید عباس حسینی افزود: شهروندان مهم ترین عنصر نظارتی هستند، که ما علاوه بر ارتقاء و تقویت ساز و کارهای نظارتی معمول و موجود بر عملکرد پرسنل در شهرداری معتقدیم نقش اصلی در اداره ی امور در سازمان های عمومی از قبیل شهرداری ها بعهده ی شهروندان می باشد و بدون حضور ایشان تحقق نظام اصلاحی در حوزه ی نظام اداری امکان پذیر نخواهد بود و نظارت عموم شهروندان بر عملکرد سازمان با بیان مسائل و نکات مختلف از طرق گوناگون، مسلماً نقش تعیین کننده و بسزایی در اصلاح و بهبود رفتار مجموعه خواهد داشت.
حسینی ادامه داد: مأموریت های ویژه ای برای حوزه های نظارت و بازرسی تعریف کرده و از آن ها خواسته ام تا با تمام توان گلوگاه ها را شناسایی نموده و زمینه های بروز تخلف و آسیب در سیستم را از بین ببرند و دستور داده ام که در برخورد با انحرافات احتمالی کوچکترین اغماضی صورت نپذیرد.
شهردار نیشابور در ادامه گفت: شهرداری نیشابور امسال بمنظور حرکت سریع تر و عملکرد بهتر در مسير ارتقاي سلامت اداري اقدام به شرکت در پنجمین دوره ی جایزه مدیریت سلامت اداری در تهران نموده است.
وی افزود: دبيرخانه جايزه مديريت سلامت اداري در راستاي جلوگيري نظام مند از فرصت‌هاي بروز مفاسد اداري و تقدير از سازمان‌هاي موفق در اين حوزه از سال 1389 و به ‌شکل مستقل، آغاز به کار کرده و تاکنون در چهار دوره ی قبلی برگزاري اين جايزه بيش از 100 سازمان خدمات عمومي و بنگاه اقتصادي و مالی کشور را مورد بررسي و ارزیابی قرار داده است.
حسینی گفت: این دبیرخانه با رویکرد پیشگیری از بروز مفاسد اداری در قالب نظامهای مدیریت راهبردی، فرآیندی، سرمایه انسانی، فناوری و نظامهای نظارتی اقدام به بررسی حوزه ها و سازمان های گوناگون نموده و در قالب نظامی مدون به ارزیابی سازمان ها در زمینه ی فراهم آوردن زیرساخت های مقابله با پدیده فساد اداری و مالی می پردازد.
وی ادامه داد: شهرداری نیشابور در چهارمین دوره ی جايزه مديريت سلامت اداري در سال 1393 در اولین حضور خود در این ارزیابی موفق به کسب لوح و تندیس سطح سه پیشرو در مدیریت سلامت اداری گردید که انشاا... بنا داریم امسال با بررسی و اجرای دقیق گزارش بازخورد ارسالی توسط دبیرخانه جایزه ی مدیریت سلامت اداری و ضمن اتکاء بر نقاط قوت و نیز برطرف نمودن نقاط ضعف خود به جایگاه بهتر و شایسته تری در این حوزه دست یابیم.
سید عباس حسینی شهردار نیشابور در پایان اظهار امیدواری کرد: با نظام مند شدن ساختار کنترل و نظارت در شهرداری بتوانیم از امکان و حتی احتمال بروز تخلف و اشتباه جلوگیری نماییم.

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه