مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 10559
  • 1403/2/9

دختر خردسالی که شهردار نیشابور شد

💠دختر خردسالی که شهردار نیشابور شد.

در آستانه روز شوراها، نرگس برجی دختر ۵ ساله نیشابوری که آرزو داشت شهردار نیشابور شود با حضور در دفتر مهندس میرفانی، لحظاتی را به عنوان شهردار افتخاری، تمام کارها و امور شهری را در اختیار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور، در اتفاقی جالب و نمادین این کودک ۵ ساله در مدت تصدی شهرداری خود طی دستوری، احداث مسیر دوچرخه ویژه کودکان را در این شهر خواستار شد.

در پایان مهندس میرفانی شهردار نیشابور ضمن تقدیر از حضور این کودک خردسال در شهرداری و توجه والدین این کودک اظهار کرد: كودكان سرمايه‌های ملی و آينده‌سازان كشورند و توجه ويژه به آنها می‌تواند در حفظ سرمايه‌های فردای ايران اسلامی و آینده کشور تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به لزوم آموزش فرهنگ شهروندی به کودکان افزود: کودکان شهروندانی هستند که آینده شهر و کشور را می‌سازند و اگر شهرداری بخواهد در آینده شهروندانی با فرهنگ شهرنشینی بالا و آشنا با حقوق شهروندی داشته باشد باید از هم‌اکنون زیرساخت های لازم را برای کودکان فراهم کند.  

میرفانی با اشاره به اقدام نمادین سپردن مدیریت شهرداری برای ساعتی به دست کودکی پنج ساله خاطرنشان کرد: آنچه را که برای کودکان انجام می‌دهیم در ذهن کودکان حک می‌شود و در آینده نتایج آن بروز می‌کند.

🆔 @neyshabur2020

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه