مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 10557
  • 1403/02/18

سخنرانی رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور پیش از خطبه های نمازجمعه

💠رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه مطرح کرد:
از اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی شهر توسط سرمایه گذاران استقبال می کنیم

در آستانه روز ملی شوراها؛ رئیس شورای اسلامی شهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر نیشابور عملکرد شورا و شهرداری را به شهروندان گزارش داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور؛ داود کمیلی پور با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" اظهار داشت: حضور و مشارکت مردم در تمامی عرصه های اقتصادی و اجتماعی همراه با نشاط و شادابی و رفاه شهروندان است و رضایت مندی مردم توأم با نقد منصفانه جایگاه شهر را ارتقا می بخشد.

وی به اهمیت شور و مشورت در همه کارها اشاره و تشکیل شوراها را در تحکیم پایه های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی موثر دانست و شوراهای اسلامی را نزدیکترین مدیران به مردم عنوان کرد.

کمیلی پور در ادامه با بیان عملکرد شورای اسلامی شهر اعلام کرد: در شورای ششم بیش از ۸۷۶ جلسه در کميسيون ها برگزار شده که از مهمترین مصوبات این جلسات می‌توان به بازگشایی گره های ترافیکی معطل مانده از قبل، ایجاد فضاهای ورزشی، احداث بولوار سردار سلیمانی به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی شهرداری در ده سال گذشته، حرکت به سمت شهر هوشمند و طرح های سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: از اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی توسط سرمایه گذاران استقبال می کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به پروژه هایی همچون طرح پیشخوان آرامگاه عطار و محوطه سازی افلاک نما، بهسازی آرامگاه مشاهیر، طرح توسعه باغ خیام، احداث مکان رویداد حدیث فاخر سلسلة الذهب، طرح سردر بازار سرپوشیده، طرح دروازه های قدیم نیشابور و ... عنوان کرد: در این دوره توجه ویژه ای به ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری نیشابور شده است.

کمیلی پور در پایان ضمن قدردانی از مردم شریف نیشابور، مدیران و مسئولان و همه افرادی که در جهت اجرای طرح های توسعه شهری و آبادانی شهر با شورای اسلامی همکاری دارند، از شهروندان گرامی خواست به منظور پیشرفت هر چه بیشتر نیشابور بزرگ انتقادها و پیشنهادهای خود را از عملکرد شورا اعلام کنند.

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه