مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 6005
  • 1400/05/20

استفاده از نیروی انسانی متخصص، شهرداری نیشابور را توانمند می کند

‍ ✅استفاده از نیروی انسانی متخصص، شهرداری نیشابور را توانمند می‌کند.

🔸 سرپرست شهرداری نیشابورگفت: نیروهای متخصص سال‌ها در لایه‌های مختلف شهرداری نیشابور فعالیت داشته‌اند و همه قوانین و امور کار را می‌شناسند، متأسفانه در این سال‌های اخیر کنار زده‌شده‌اند و از تجربیاتی که سال‌ها زحمت پای آن بوده است، شهر و شهروندان بی‌نصیب شدند.

🔸مهندس ناصر صدیقی اظهار داشت: در مدت‌زمانی که در بنده در پست سرپرستی شهرداری نیشابور هستم با کلیدواژه ما می‌توانیم چند اولویت را در دستور کار قرار داده‌ام ازجمله: اجرای تعهدات مردمی توسط سازمان عمران شهردارینیشابور، تغیر سیما منظر شهری، اجرای طرح ضربتی نجات درختان فضای سبز نیشابور پیگیر حقوق و مزایایی کارکنان است.

🔸سرپرست شهرداری در ادامه در خصوص توانمندسازی کارکنان شهرداری اظهار داشت: شاخص اصلی پیش رفت و پس رفت یک سازمان به عملکرد سرمایه انسانی آن وابسته است. ما امروز شاهدیم افراد توانمندی که سال‌ها در لایه‌های مختلف شهرداری نیشابور فعالیت داشته‌اند و همه قوانین و امور کار را می‌شناسند، کنار زده‌شده‌اند شهر و شهروندان از تجربیات که سال‌ها زحمت پای آن بوده بی‌نصیب شده‌اند.لذا باید از تجربیات این افراد استفاده شود

🔸مهندس صدیق در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های شورای شهرنیشابوراز شهروندان درخواست کرد: با توجه به اینکه شهرداری به لحاظ اقتصادی در شرایط سخت قرار دارد باید همه تلاش کنیم تا اوضاع را بهتر کنیم.

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه