مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 5025
  • 1399/6/31

پیام تبریک شهردار نیشابور به مناسبت هفته دفاع مقدس

شهردار نیشابور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان، رزمندگان و شهروندان نیشابوری تبریک گفت.

متن پیام علی نجفی به این شرح است:

هفته دفاع مقدس نماد برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه جهت پاسداشت ارزش ها و برافراشتن پرچم اسلام و قرآن است که خاطرات دلاوری ها و رشادت های آن، در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند.

هشت سال دفاع مقدس در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه مردمی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

حماسه دفاع مقدس با تمام سختی ها و نثار خون های پاک جوانانش به ثمر نشست و از حرکت باز نایستاد و این راه امروز هم در عرصه های مختلف ادامه دارد.

اینجانب ضمن پاسداشت فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس وظیفه خود می‌دانم این ایام غرور آفرین را به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همه دلیرمردان عرصه ایثار و مقاومت تبریک عرض نموده و توفیق همگان را در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت های حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

علی نجفی - شهردار شهر شهیدان شهیر "نیشابور"

 

نویسنده : 1111111111

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه