مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 4852
  • 1399/04/14

پیام تبریک شهردار نیشابور به مناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها و روز قلم

شهردار نیشابور به مناسبت ۱۴ تیر روز ملی شهرداری ها و دهیاری ها و روز قلم پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور پیام علی نجفی بدین شرح است:

بسمه تعالی

 

۱۴ تیرماه که با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام روز شهرداری و دهیاری نامگذاری گردیده است فرصتی مغتنم برای ارج نهادن و قدردانی از زحمات خادمان مردم در عرصه های مختلف مدیریت شهری است که به صورت شبانه روزی برای توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزند و بی شک هر خدمتی که در جهت رفاه حال مردم صورت پذیرد موجب خشنودی خداوند متعال قرار می گیرد.

اینجانب با تبریک این روز به تمامی تلاشگران عرصه مدیریت شهری ، از تلاش های همکارن خود در شهرداری نیشابور و سازمان های تابعه که با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم شهروندان موجب رشد و پیشرفت شهر می شوند صمیمانه تقدیر و تشکر عرض نموده و از خداوند منان توفیق روز افزون توام با سعادت و بهروزی را برای این تلاشگران خواستارم.

وی همچنین در پیامی جداگانه روز قلم را به اهالی قلم تبریک گفت:

 

"سوگند به قلم و آنچه می نویسد ..."

 

سوگند خداوند متعال در قرآن کریم به نام قلم، گویاترین شاهد بر شرافت و قداست آن است.

در جایی که خداوند، صاحب هستی به آفریده ای از آفریده های خود قسم یاد می کند، بشر در چه جایگاهی می تواند از ارج و منزلت و فضیلت آن سخن براند.

چهاردهم تیرماه، روز قلم، فرصت مناسبی است تا از پاکبازی های اصحاب متعهد و فرهیخته قلم تقدیر نماییم. این روز را به تمامی دست اندرکاران این حوزه تبریک گفته و آرزوی توفیق و سعادت برای همگان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

"قلم هایتان استوار و روزتان فرخنده"

 

علی نجفی_شهردار نیشابور

نویسنده : 1111111111

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه