مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 4586
  • 1399/02/09

پیام تبریک شهردار نیشابور به مناسبت نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها

 

شهردار نیشابور در پیامی نهم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل شوراهای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور علی نجفی در این پیام ضمن تبریک به مناسبت روز ملی شوراها، رشد و بالندگی شهرها را منوط به تعامل و همکاری شوراها و شهرداری ها عنوان کرد.

متن پیام به این شرح است:

 

"وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ"

 

در تقویم جمهوری اسلامی ایران نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی "شوراها" نامگذاری شده است. بدون شک یکی از مسائل مهم در اداره شهرها و روستاها استفاده از ظرفیت مردم است که این مهم با تاسیس شورای اسلامی شهر فرآیند واگذاری امور به مردم و نقش آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، عینیت یافت.

اینجانب این روز را به ویژه به اعضای محترم شورای اسلامی شهر نیشابورکه منتخبین مردم شریف شهر نیشابور هستند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و معتقدم که در صورت تعامل و همکاری شوراها و شهرداری ها رشدو بالندگی بیش از پیش شهرها را شاهد خواهیم بود.

امید است با همراهی شهروندان و مسئولین روز به روز این نهاد، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه گام بردارد، از درگاه خداوند متعال موفقیت این عزیزان را در مسیر خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به شهروندان شریف نیشابور مسئلت می نمایم.

نویسنده : 1111111111

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه