مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 4520
  • 1399/01/23

شهردار نیشابور ضمن عذرخواهی از شهروندان اعلام کرد: معابر آسیب دیده از بارندگی های اخیر در اسرع وقت و با مساعد شدن هوا، لکه گیری می شود

شهردار نیشابور گفت: با توجه به وقوع بارندگی‌های شدید در هفته های اخیر، مدیریت شهری نیشابور با بسیج همه امکانات خود به حالت آماده‌باش درآمده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور، علی نجفی افزود: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی، شهرداری نسبت به آماده سازی و بکارگیری تمامی تجهیزات مرتبط با آبگرفتگی معابر به همراه  نیروهای خدماتی و ستاد بحران شهرداری اقدام نمود.

وی عنوان کرد: در بارندگی های دو روز اخیر 35 مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر انجام شده است که با اقدامات زیرساختی صورت گرفته شاهد کاهش این موارد نسبت به سال های قبل بودیم.

 وی همچنین از شهروندان  خواست موارد آبگرفتگی و سایر مشکلات احتمالی را به شماره 42247140 و یا سامانه 137 اعلام کنند، تا نیروها سریع تر به محل جهت رفع آبگرفتگی اعزام شوند.

نجفی در پایان ضمن عذرخواهی از شهروندان گرامی در خصوص ایجاد چاله و سایر مشکلات ایجاد شده از بارندگی های اخیر در سطح شهر اعلام کرد: شهرداری در اسرع وقت و با مساعد شدن هوا، نسبت به لکه گیری آسفالت معابر اقدام خواهد کرد.

 

                            

 

          
 

نویسنده : 1111111111

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه