مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 4378
  • 1398/11/02

برگزاری دوره آموزشی فنی و مهندسی پدافند غیر عامل در شهرداری نیشابور

دوره آموزشی فنی و مهندسی پدافند غیر عامل  ویژه پرسنل شهرداری نیشابور، صبح امروز در سالن شهید آوینی شهرداری برگزار شد.

 

 

شهردار نیشابور در خصوص برگزاری این دوره آموزشی گفت: این دوره با عنايت به بند هفتم سياست هاي كلي نظام در حوزه پدافند غير عامل ابلاغي مقام معظم رهبري ( مدظله العالي) مبني بر آموزش و فرهنگ سازي پدافند غير عامل و همچنين پيرو برنامه هاي اجرايي اين شهرداري در سال 1398 در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور علی نجفی افزود:  شهرداري نيشابور ضمن هماهنگی با فرمانداری و با همكاري انجمن پدافند غير عامل كشور نمايندگي استان خراسان رضوي دوره آموزشي تخصصي فني مهندسي ويژه كارشناسان حوزه معماري، شهرسازي و فني عمراني را طی روزهاي دوم و سوم بهمن در محل شهرداري نيشابور برگزار می نمايد.

مدیر پدافند غیر عامل شهرداری نیز در ادامه اظهار کرد: شهرداری نیشابور کارشناسان مرتبط در این حوزه ها را از سایر شهرداری های اقماری، بخشداری ها و دستگاه های خدمات رسان شهرستان به همراه کارشناسان مرتبط از حوزه های مختلف شهرداری نیشابور و سازمان های تابعه تحت آموزش این دوره قرار داده است.

اسدی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره،  پس از اخذ آزمون هاي مرتبط ، مدارك معتبر از سازمان پدافند غير عامل كشور و استانداری خراسان رضوی برای شرکت کنندگان در این کارگاه صادر خواهد شد.

نویسنده : 1111111111

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه