مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 4373
  • 1398/10/26

المان های نوروزی

فراخوان شرکت در نخستین رویداد هنری با موضوع طراحی و ساخت المان های نوروزی

شهرداری نیشابور با همکاری دانشگاه نیشابور در راستای ارتقای کیفیت منظر و هویت بخشی به فضای شهری، تقویت حال و هوای نوروزی در سطح شهر و ایجاد جذابیت های جدید برای نیشابور مسابقه طراحی، ساخت و نصب المان های شهری نوروزی برگزار می کند.

از کلیه هنرمندان و علاقه مندان دعوت می شود که با طراحی المانی در خور شأن و نام نیشابور به عنوان یکی از قطب های فرهنگی و هنری ، با در نظر گرفتن معیارهایی همچون طراحی المانی با کیفیت و فاخر که پس از عید نوروز نیز قابل نگهداری باشد، توجه به مسائل هویتی و زیباشناختی، در نظر گرفتن دید شب و نور پردازی اصولی المان، قابلیت دیدن المان از زوایایی متفاوت، داشتن نوآوری و خلاقیت و ... در این مسابقه شرکت کنند.

کلیه علاقه مندان و هنردوستان می توانند از تاریخ 1398/10/25 لغایت 1398/10/30 با مراجعه به سامانه همایش های شهرداری نیشابور به آدرس    www.hamayesh.neyshabur.ir ضمن مطالعه دقیق شرایط شرکت در همایش و با در نظر گرفتن محورهای رویداد (مطابق فایل پیوست) ، نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند.

مدت زمان جشنواره آن به مدت 3 روز در تاریخ دوم ، سوم و چهارم بهمن ماه خواهد بود . مراسم داوری و اختتامیه در روز سوم بوده و پس از داوری  آثار برگزیده انتخاب می شوند. علاوه بر اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به نفرات برگزیده با طراحان برتر نیز از طریق دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه نیشابور قرارداد ساخت اثر هنری منعقد می شود.

نویسنده : لطفی

پیوستها :

1
اطلاعات تکمیلی رویداد هنری
دیدگاه

0 دیدگاه