مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 764
  • 2017-11-20

پیام شهردار نیشابور به مناسبت هفته بسیج

" بسم الله الرحمن الرحیم "

هفته بسیج فرصت مغتنمی است برای گرامیداشت خاطره فداکاری‌ها و رشادت جوانان غیوری که با اخلاص ، شجاعت، ایمان و همدلی کم نظیر با لبیک به فرمان حضرت امام راحلره با گذشتن از جان با ارزش خود در راه خالق هستی، خالق زیباترین لحظه‌های ایثار و فداکاری شده و برای همیشه تاریخ جاودانه شدند.

خوشبختانه امروز تفکر بسیجی بر اساس و شالوده محکم و پویای اسلام استوار بوده و تفکری پویا و زنده است و به جامعه حیات و نشاط می بخشد. اگر تفکر سازنده بسیجی در جامعه پیاده شود، کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد، چرا که در تفکر بسیجی ایستادگی و شهادت و اطاعت از ولایت، با بینش و معرفت وجود دارد و این عوامل سد محکمی در مقابل سیلاب های خانه برانداز و مخرّب دشمنان دین و مرز و بوم است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و سرافراز بسیجی، فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین را به تمامی بسیجیان شهرستان نیشابور به ویژه بسیجیان و رزمندگان مخلص شهرداری نیشابور و سازمانهای تابعه و خانواده های بزرگوار شهدا و ایثارگران و جانبازان غیور تبریک عرض نموده، و سلامتی و عزت روزافزون همه سلحشوران و غیور مردان جان برکف را از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

علی نجفی - شهردار نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه