مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 74
  • 2014-07-05

14 تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها گرامی باد

14 تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها گرامی باد 

14تیرماه ؛ روز شهرداری و دهیاری با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز چهاردهم تیرماه برای نخستین بار، تحت عنوان روز شهرداری و دهیاری در سالنامه رسمی کشور درج گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، به نقل از تارنمای اینترنتی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی ، روز چهاردهم تیرماه برای نخستین بار، تحت عنوان روز شهرداری و دهیاری در سالنامه رسمی کشور درج گردید .

بر اساس این گزارش برابر مصوبه جلسه 717 مورخ 14/6/91 شورای عالی انقلاب فرهنگی و با هدف آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ، ارتقاء منزلت خانواده بزرگ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ، هم افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری و روستایی و اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویکردها،‌سیاست‌ها و برنامه‌های کشور در ارتباط با مدیریت شهری و روستایی ، روز چهاردهم تیرماه به عنوان "روز شهرداری و دهیاری" در سالنامه رسمی کشور درج گردیده است.

همچنین تجلیل از خادمان عرصه مدیریت شهری و روستایی ، معرفی و نمایش دستاوردها و اقدامات انجام شده و جلب توجه برنامه‌ریزان و سیاست‌گذاران، صاحب‌نظران و اندیشمندان، دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی مرتبط با مدیریت شهری و روستایی به مسایل و مشکلات، تنگناها و نیازهای مدیریت شهری و روستایی از سایر اهداف نکوداشت این مناسبت است.

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه