مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 7
  • 2014-03-16

با تصویب شورای اسلامی شهر :

کرایه تاکسی افزایش یافت

رییس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل شورای اسلامی شهر گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی ها پس از برگزاری جلسات کارشناسی و اصلاح و تعیین شیوه نامه جدید بطور متوسط بین 20تا 25 درصد به تصویب رسید.

حسن پارسا افزود: این افزایش نرخ با توجه به افزایش تورم سال آتی صورت پذیرفته که از ابتدای سال 93 قابلیت اجرایی خواهد داشت و ربطی به افزایش احتمالی حامل های انرژی ندارد و در این خصوص شیوه نامه ای تنظیم شده که در خدمات رسانی بصورت دو سویه تنظیم شده و مقرر است افزایش نرخ در قبال افزایش خدمات رسانی به همشهریان گرامی صورت پذیرد.

پارسا با اشاره به پیشنهاد شهرداری برای افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال 93 می گوید: نرخ های تعیین شده طی نامه ای به فرمانداری ارسال و در صورت تایید از ابتدای سال آتی قابلیت اجرا خواهد داشت.

 براساس لایحه تنظیمی مقرر شد تمامی تاکسی ها اعم از گردشی، خطی، تلفنی وبی سیم از تاکسی متر استفاده کنند

 وی همچنین اظهار داشت: براساس لایحه تنظیمی مقرر شد تمامی تاکسی ها اعم از گردشی، خطی، تلفنی وبی سیم از تاکسی متر استفاده کنند و نیز تاکسیرانی موظف شد برچسب قیمت روی شیشه جلو و در دید مسافرین نصب نموده وهمچنین کارت شناسایی برای تمامی رانندگان تاکسی صادر نماید که شماره تلفن09335513131نیز به صورت شبانه روزی در اختیار همشهریان عزیز می باشد که نظرات خود را اعلام  و با پیشنهادات و انتقادات سازنده سازمان تاکسیرانی را در این مهم یاری نمایند.

وی افزود: طی مصوبه ای مقرر شد برای هر راننده تاکسی دو دست لباس متحدالشکل تهیه و در اختیار رانندگان تاکسی قرار گیرد .

طرح سامان دهی وانت بارهای شهری در جلسه خدمات شهری به تصویب رسید

وی همچنین از ساماندهی وانت بارهای شهری خبر داد و افزود:طرح سامان دهی وانت بارهای شهری نیز در جلسه خدمات شهری به تصویب رسید که این طرح نیز با همت  مدیریت سازمان تاکسیرانی و کارشناسان سازمان  و با تلاش های شبانه روزی این عزیزان جهت حمایت از وانت های موجود در شهرستان به شورا ارائه  و در جلسه نیز  تصویب  گردید.

پارسا همچنین از تصویب طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروشی در سطح شهر توسط سازمان مپ خبر داد و افزود تاکنون به صورت غیر محسوس 130 مورد وانت و سه چرخ میوه فروشی و تره بار در سطح شهر شناسایی و با احداث بازارچه های میوه وتربار در نقاط مختلف امدواریم شاهد مناظر زیبای شهر در بحث بازارهای روز و استفاده نزدیک شهروندان از بازارها باشیم.

پارسا افزود: با اجرای این طرح در صورت مشاهده اینگونه موارد،  از سوی شهرداری قطعا برخورد صورت می گیرد.

 وی اظهار امیدواری کرد با ایجاد تعاملی  که بین کمیسیون خدمات شهری شورا و معاونت خدمات شهری شهرداری وجود دارد در سال آتی شاهد تحولی عظیم  در بحث خدمات شهر باشیم.

پیوستها :

1
کرایه تاکسی افزایش یافت
دیدگاه

0 دیدگاه