مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 657
  • 2017-10-14

با حکم وزیر کشور : مهندس علی نجفی رسما به عنوان شهردار نیشابور معرفی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور در ابتدای این مراسم سرپرست شهرداری گزارشی از اقدامات صورت گرفته را تشریح و افزود: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده در این مدت حدود ۷ میلیارد تومان از مطالبات دولتی شهرداری وصول شده است.
کوثری با اشاره به اینکه ، سوم و چهارم آبان ماه سال جاری نیشابور میزبان اجلاس شهرهای جاده ابریشم می باشد ، اضافه کرد: بدون شک این همایش فرصت مناسبی برای معرفی نیشابور و ارتقای جایگاه این شهر در بخش گردشگری و فرهنگی است.
رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور نیز در بخش دیگری از مراسم مزبور با تاکید براینکه تمام سعی شورای پنجم بر این بوده که مدیری توانمند و کاربلد انتخاب نماید خاطرنشان کرد: ما پذیرفته ایم که باید فقط بر فعالیت های شهرداری نظارت داشته باشیم و حق اجرا با ما نیست.
درودی با تاکید بر اینکه خوشبختانه شهردار برگزیده شده توسط شورای شهر فردی اجرایی و مسلط بر امور می باشد ، افزود : قطعا با همدلی و همراهی مجموعه شورای شهر و شهرداری در آینده شاهد اتفاقات خوب و مثبتی خواهیم بود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور نیز در بخش دیگری از مراسم با یاداوری این مطلب که نیشابور پتانسیل های فراوانی برای رشد و توسعه همه جانبه دارد ، اضافه کرد : در این راستا همراهی شورای شهر و شهروندان فهیم نیشابور لازمه موفقیت هرچه بیشتر شهردار است.

دکتر حمید گرمابی نماینده شهرستانهای نیشابور و فیروزه نیز طی سخنانی با تاکید بر همدلی و هم افزایی میان مدیران شهری و دستگاههای اجرایی شهرستان افرود : ما دارای پتانسیل های زیادی هستیم که اگر بتوانیم از درصدی از آن هم استفاده کنیم شاهد رشد بی سابقه شهر نیشابور خواهیم بود.

مهندس مقدوری معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز یکی دیگر از سخنرانان مراسم فوق بود که ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده برای کمک به شهرستانهای استان در بخش های مختلف ، اظهارداشت: چهار سرمایه ارزشمند نیشابور شامل ابنیه و میراث فرهنگی، غنای فرهنگی، نیروی انسانی و همچنین شهدا و جانبازان شهرستان نیشابور از جلوه های پرفروغ این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اجرایی و عملیاتی مدیریت شهرداری جزو سخت ترین کارها در کشور محسوب می شود ، افزود: در حال حاضر بحث اول و اصلی در نیشابور تامین‌ منابع مالی پایدار است و دومین موضوع رسیدگی به سیمای شهری می باشد که در این خصوص نیشابور وضعیت مطلوبی ندارد.
مهندس مقدوری خاطرنشان کرد: همچنین بازمهندسی ساختار اجرایی شهرداری نیشابور از مباحث مهمی است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور حاکی است که در ادامه مراسم فوق مهندس علوی مقدم مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی با تشریح فرایند انتخاب شهردار نیشابور اظهارداشت: مهندس نجفی با توجه به تجربیات کسب شده و مسوولیت های متعددی که داشته یکی از مدیرانی است که می تواند سرمنشا تحولات مثبتی در شهر نیشابور بوده و تاثیرگذار باشد.
وی در ادامه از مهندس نجفی شهردار نیشابور دعوت نمود که به جایگاه اجرای مراسم آمده و سوگندنامه رسمی شهرداران جهت آغاز به کار را قرائت نماید.
شهردار نیشابور نیز پس از قرائت کامل سوگندنامه و در آیین خاصی با حضور معاون استاندار و مدیران استانی و شهرستانی ، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین شهرستان و اعضای شورای پنجم حکم رسمی امضا شده توسط دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور را دریافت نموده و رسما معرفی و آغاز به کار نمود.
همچنین در ادامه مراسم مزبور مهندس نجفی شهردار نیشابور در اقدامی زیبا و به یاد ماندنی از استاد خویش به عنوان بزرگمردی که موجبات پیشرفت و تعالی وی در طول سالهای گذشته و همچنین زمینه استخدام اش را فراهم کرده است قدردانی و نجلیل کرده و هدیه ای به ایشان تقدیم نمود.
در پایان مراسم فوق که با تقدیر از سرپرست و شهردار پیشین نیشابور همراه بود ، مهندس نجفی شهردار نیشابور طی سخنان کوتاهی ضمن اعلام آمادگی برای کار و تلاش بی وقفه جهت توسعه و آبادانی شهر نیشابور ، یادآور شد: در همین فرصت از تمامی شهرداران و مدیران قبلی رخصت می طلبم و یقین دارم که با تعامل و همدلی میان مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش شبانه روزی و صادقانه می توانیم نیشابور را به کارگاهی بزرگ برای سازندگی و آبادانی تبدیل کنیم.

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه