مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 619
  • 2017-02-13

۲۲ پروژه شهرداری نیشابور با اعتبار ۹۷ میلیارد ریال افتتاح شد

مهندس هادی مسلمی در جمع مسئولان ارشد شهرستان در سالن جلسات شهرداری نیشابور، افزود: زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر 14 خیابان گنبد سبز، ابراهیمی، واعظی، کرامت، زرگران، بهشت، مسکن مهر، 16 متری فولاد، 45 متری کارخانه آسفالت و شهید طاهری و بلوارهای ملاصدرا، جهاد، ادیب و پژوهش با اعتبار 34 میلیارد و 152 میلیون ریال بهره برداری رسمی شدند.
وی اظهار کرد: پیاده روسازی بلوارهای دانشگاه، معلم، غزالی و جانبازان و خیابان های امامره و عطار با اعتبار 20 میلیارد و 155 میلیون ریال به بهره برداری رسمی رسیدند.
وی با اشاره به احداث دیوار ساحلی کال های جنگل، روغن نباتی و عطار با اعتبار چهار میلیارد و 200 میلیون ریال، عنوان کرد: ساخت پایانه فیض آباد و ساماندهی پایانه های مرکزی و بابک کریمی با اعتبار یک میلیارد و 440 میلیون ریال به پایان رسید.
مسلمی با اشاره به اینکه پل پردیس هم با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شد، اضافه کرد: تعمیرات و تجهیز ساختمان اداری سازمان آرامستان های شهرداری با اعتبار 300 میلیون ریال به پایان رسید.
وی با اشاره به نوسازی 100 دستگاه تاکسی فرسوده زیر پوشش سازمان تاکسیرانی شهرداری نیشابور، توضیح داد: در این طرح کلید به کلید، رانندگان با آورده 40 تا 50 میلیون ریالی با استفاده از 50 میلیون ریال یارانه دولتی و پنج میلیون ریال خرید لاشه خودروی اسقاطی از تسهیلات چهارساله 200 میلیون ریال بانک های ملت و تجارت برخوردار شده و خودروهای سمند و پژو 405 پایه گازسوز دریافت کردند.
شهردار نیشابور با اشاره به راه اندازی خودروی تعمیرات سیار سازمان آتش نشانی و تعمیرات اساسی چهار دستگاه خودروی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور، افزود: بازسازی و نوسازی هشت دستگاه اتوبوس و احداث 9 عدد سایبان سازمان اتوبوسرانی شهرداری نیشابور در ایام مبارک دهه فجر به پایان رسید.

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه