مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 526
  • 2016-03-06

برنامه های گردشگری ، فرهنگی ویژه نوروز توسط شهرداری و سازمانهای مردم نهاد در نوروز 95 برگزار می شود.

معاون اجتماعی ومسئول توسعه گردشگری شهرداری نیشابور: هدف از برگزاری جلسه را همدلی و هم افزایی شهرداری با دفاترگردشگری ، هتلها و اداره میراث فرهنگی در جهت اجرای برنامه های متنوع گردشگری برای ایام نوروز ویژه میهمانان و همشهریان و جذب گردشگران به نیشابور دانست .
موسی تاجیک به نقل از شهردار نیشابور گفت: سیاست شهرداری بر این است که ما باید شهروندان را ثروتمند نمائیم و هنگامی که شهروندان ثروتمند باشند و توسعه اقتصادی داشته باشیم شهرداری هم در اجرای اهداف بزرگ خود موفق خواهد شد؛ و این محقق نخواهد شد مگر با توسعه گردشگری و جذب توریسم.
مسئول توسعه گردشگری شهرداری افزود: ما حاضریم جهت جذب توریسم در اجرای زیرساختهای لازم با همکاری و مشارکت مردمی کمک کنیم تا زمینه حضور گردشگران در نیشابور فراهم شود.
وی در ادامه بیان داشت: شهرداری برای نوروز 95 برنامه های شاد و مفرحی را برای میهمانان و همشهریان در ایام نوروز طراحی کرده است که با کمک و مشارکت سازمان فرهنگی ،ورزشی ، دفاتر گردشگری و هتلها اجرایی خواهد شد.
تاجیک در معرفی برنامه های نوروزی گفت: تورهای یک روزه ، برگزاری موسیقی سنتی محلی ، شب شعر ورباعی خوانی خیام، اجرای جنگهای شادی ، نمایشگاه صنایع دستی ، غذاهای محلی ، جشنواره و معرفی بازیهای سنتی نیشابوری ، و حضور هنرمندان با لباس سنتی بخشی از برنامه ها می باشد که امیدوارم بتوانیم با مشارکت مردمی اجرا کنیم.

 

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه