مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 489
  • 2015-11-15

شهرداری با بسیج تمامی امکانات در خدمت زائران علی بن موسی الرضا خواهد بود.

شهردار نیشابور گفت: ایام شهادت علی بن موسی الرضاع نزدیک است و زائران و عاشقان این امام همام با پای پیاده از سراسر کشور راهی زیارت امام هشتم خواهند شد.
سید عباس حسینی افزود: اقدام شایسته فرهیختگان فرهنگی مذهبی نیشابور در خصوص خدمت به زائران پیاده بسیار مبارک و ضروری است و بدین منظور شهرداری نیشابور نیز در کنار دیگر دستگاه های متولی مدیریت شهری، برای استقبال از زائران این امام همام تمام قد به خدمات رسانی می پردازد و با بسیج تمامی امکانات در خدمت زائران حضرت علی بن موسی الرضا خواهد بود.
وی با با تاكيد بر مشارکت شهروندان در میزبانی از زائران علی بن موسی الرضاع اظهار داشت:ایجاد فرهنگ میزبانی بایستی در دستور کار این کمیته قرار گیرد چرا که پذيرايي و ميزباني از اين عزيزان آداب خاصي دارد که همتي شگرف و تلاشي عاشقانه را با مشارکت شهروندان مي‌طلبد.
معاون اجتماعی شهرداری نیشابور در این جلسه با اشاره به نامگذاری طرح استقبال از زائران حضرت علی بن موسی الرضا ع با عنوان " از نیشابور تا مشهد" با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی، این سنت حسنه را فرصتی برای خدمت رسانی به زائران حضرت اعلام کرد.
موسی تاجیک افزود: هر ساله همزمان با 30 صفر سالروز شهادت امام رضا ع کاروانهای مشتاق زیارت از سراسر کشور به صورت پیاده مسیر را طی می کنند و امسال شهرداری در قالب کمیته زیارت و گردشگری به زائران حضرت خدمت رسانی خواهد کرد.
وی همچنین از برپایی ایستگاههای صلواتی زیادی توسط همشهریان ویک موکب به نام شهرداری در مسیر هم‌زمان با این روز خبر داد و افزود: هزاران زائر از سراسر کشور از مسیر نیشابور عبور خواهند کرد که نیازمند استقبال ، پذیرائی و بدرقه باشکوه نیشابوریان است.
تاجیک اظهار داشت: شهرداری با تشکیل این کمیته و در قالب چند کارگروه پشتیبانی ، عمرانی، خدمات، ایمنی، حمل و نقل ، فرهنگی و اطلاع رسانی به زائران خدمات ارائه خواهد کرد.

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه