مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 423
  • 2015-07-01

مراسم تودیع و معارفه شهردار نیشابور برگزار شد

سید مجتبی علوی مقدم در این مراسم اظهار داشت: باید با مغتنم دانستن فرصت حضور چنین مسوولانی درشهرستان و انجام کار تیمی جهت بهره گیری از ظرفیت های موجود تلاش کنیم 
وی افزود: : بهره گیری از هویت دینی و اسلامی درسبک معماری شهری، توزیع متوازن و عادلانه امکانات، تکیه بردرآمدهای مشروع و سالم، حفظ منابع طبیعی و محیط زیست از نکات مهم درمدیریت شهری است که باید مورد توجه قرارگیرند.
مدیرکل دفترامورشهری و شوارهای استانداری خراسان رضوی با اشاره به دیدگاه های مقام معظم رهبری درخصوص خدمت بی منت به مردم  و مدیریت شهری، گفت: امروز حمل و نقل وتوجه به نظامات فنی و عمرانی از موضوعات اساسی است که باید مورد توجه شهرداری و نظام مهندسی باشد.

 غلامحسین مظفری فرماندار نیشابور نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه کلانشهر مشهد در کشور، اظهار داشت: اگربخواهیم مشکلات در مرکز استان حل شود باید به سمت سرمایه گذاری در نیشابور و فراهم نمودن امکانات در این گونه شهرها باشیم.
وی افزود: معتقدیم نیشابور علاوه بر اینکه می تواند رفاه و آسایش شهروندان خود را داشته باشد؛ بار سنگینی از اقامت و ساماندهی زائران و مسافران شرق کشور را به دوش بکشد و این مهم نیازمند همکاری مسوولان است.
رئیس شورای اداری نیشابور، این شهرستان را دارای قابلیت هاو ظرفیت های بسیار زیادی نسبت به دیگر شهرستان ها و حتی برخی از استان های کشور دانست و گفت: بی شک محور تحولات و توسعه شهری، شهرداری است.
مظفری با اشاره به آیات قرآن کریم و ذکر این مطلب که فرصت ها گذرا و مغتنم است تأکیدکرد :این ماهستیم که با قرارگرفتن در موقعیت ها باید از فرصت ها استفاده کنیم و دراین شرایط با همدلی و همزبانی باید دست بدست هم دهیم وگام های بلند توسعه و آبادانی را برای شهرمان برداریم.
گفتنی است؛ در این مراسم که در محل فرهنگسرای وکیلی برگزار شد؛ شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهرستان های همجوار، شهرهای اقماری و تنی چند از اعضای شورای اداری نیشابور نیز حضور داشتند. 

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه