مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 42
  • 2014-05-17

در نخستین جلسه شورای عالی سرمایه گذاری همایش«آرمانشهر نیشابور، فرصت های سرمایه گذاری برای توسعه» مور

حمایت از سرمایه گذاری برای توسعه همه جانبه نیشابور

در نخستین جلسه شورای عالی سرمایه گذاری همایش«آرمانشهر نیشابور، فرصت های سرمایه گذاری برای توسعه» مورد تاکید قرار گرفت:

حمایت از سرمایه گذاری برای توسعه همه جانبه نیشابور

نخستین جلسه شورای عالی سرمایه گذاری همایش«آرمانشهر نیشابور، فرصت های سرمایه گذاری برای توسعه» پنجشنبه گذشته در محل دبیرخانه این همایش در نیشابور تشکیل شد.

 در این جلسه که با حضور حجت الاسلام  دکترسبحانی نیا نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، نماینده دفتر دکترعلی مروی دیگر نماینده مردم نیشابور در خانه ملت، مهندس غلامحسین مظفری نماینده اسبق مردم نیشابور در خانه ملت، حمید رضا ترقی نماینده اسبق مجلس، شهردار و رییس شورای اسلامی نیشابور، نماینده فرمانداری، دکتر علیرضا متولی زاده دبیر همایش و حسن بکاییان مدیر عامل شرکت کارگزاری صدرا خراسان برگزار شد، شرکت کنندگان پیرامون اهداف برگزاری این همایش و سازوکارهای آن بحث و بررسی کردند.

حاضرین  در پایان این جلسه ، با صدور بیانیه ای بر حمایت از سرمایه گذاری برای توسعه همه جانبه نیشابور تاکیدکردند.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است: ما حمایت کامل خویش را از سرمایه گذاری کارآفرینان و سرمایه گذاران عزیز در راستای توسعه همه جانبه شهر نیشابور و بهره گیری از تمامی ابزارها و ظرفیت های موجود و مشروع اعلام می داریم و امیدواریم ابرشهر نیشابور در اعداد اولین ها قرار گرفته که با برگزاری جشن رونق اقتصادی چتر توسعه را گشوده تا همه ظرفیت ها و سلایق سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... بتوانند در فضای همدلی، همگرایی و وحدت ایجاد شده، برای رشد و تعالی این دیار جدیت نمایند.

حاضرین در این جلسه در ادامه این بیانیه همچنین تأکید کردند:

1-  برگزارکنندگان همایش از همه پتانسیل های موجود در شهر فارغ از گرایش های سیاسی برای نیل به اهداف بهره بگیرند.

2- از کلیه مسئولان محترم تقاضای بذل همکاری مجدانه با ستاد برگزاری همایش را داریم.

3-انتظار می رود فضای امن سرمایه گذاری برای همگان فراهم آید.

4- از همگان به ویژه مسئولان، مدیران و همچنین رسانه های محترم تقاضای ایجاد فضایی آرام با ایجاد وحدت و همدلی را داریم.

علی مروی دیگر نماینده مردم نیشابور در خانه ملت نیز که در سفر حج حضور داشت با ارسال نامه ای به دبیرخانه همایش حمایت خود را از تصمیم های اتخاذ شده در این جلسه اعلام کرد.

دکتر علیرضا متولی زاده دبیر همایش «آرمانشهر نیشابور، فرصت های سرمایه گذاری برای توسعه» نیز در جمع خبرنگاران گفت: نخستین دوره این همایش  قرار است  در ماه های آتی از سوی شهرداری و شورای اسلامی نیشابور در این شهر برگزار شود.

وی افزود: به این منظور مشخصات ده ها پروژه با قابلیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در سطح شهر تهیه و تدوین شده که بر اساس آن سرمایه گذاران می توانند با انعقاد تفاهم نامه و قرارداد در آنها سرمایه گذاری کنند.

وی ضمن دعوت از تمام سرمایه گذاران و علاقه مندان به توسعه و آبادانی نیشابور برای شرکت در این همایش، اظهار داشت: نیشابوریان فرهیخته بسیاری در نقاط مختلف کشور وجود دارند، که قطعاً می توانند سهم بسزایی در این همایش داشته و از سود حاصل از مشارکت در این پروژه ها بهره مند شوند.

متولی زاده یادآور شد: دبیرخانه همایش طی هفته های آتی از مسئولان فعلی و سابق نیشابور و همچنین دلسوزان و علاقه مندان به توسعه آبادانی نیشابور دعوت خواهد کرد تا با مشورت و هم اندیشی، مجریان این همایش را در برگزاری هرچه بهتر آن یاری کنند.

 

پیوستها :

1
حمایت از سرمایه گذاری برای توسعه همه جانبه نیشابور
2
حمایت از سرمایه گذاری برای توسعه همه جانبه نیشابور
دیدگاه

0 دیدگاه