مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 4
  • 1392-12-03

به پیشنهاد کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر نیشابور

جشنواره "کوچه های زیبا ، خانه هایی با چشم انداز زیبا"

به پیشنهاد کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر نیشابور؛
جشنواره "کوچه های زیبا" ،"خانه هایی با چشم انداز زیبا" برگزار می شود
مسئول کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر نیشابور گفت:این جشنواره با هدف ایجاد اوقات فراغت سالم، پدیدار شدن خلاقیت های جمعی، شناخت مردم نسبت به هم و شکل گیری فعالیت های اجتماعی، شناختن استعداد های محلات و بهره گیری از قابلیت های آنان، افزایش دانش و مهارت مردم و ... در9 محله شهر نیشابور به صورت پایلوت برگزار خواهد شد.
لیلا کاشفی افزود: این جشنواره از 15 اسفندماه سال جاری همزمان با روز درختکاری آغاز و شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه های اعلام شده توسط شهرداری و سازمان پارک ها و فضای سبز جهت تهیه بذر،نشا، قلمه،گل، گیاهان تزئینی و نهال مراجعه نمایند و آموزش های لازم را نیز در این زمینه ببینند.
وی ادامه داد: این 9 محله نیز با پیشنهاد خود اهالی و توسط تیم کارشناسی شهرداری به صورت پایلوت در نظر گرفته شده و سایر شهروندانی نیز که مایل به شرکت در این جشنواره هستند می توانند بذر و سایر اقلام فوق را با حداقل قیمت از همین مراکز دریافت نمایند.
کاشفی اظهار داشت: از 22 تا 27 فروردین ماه سال 93 نیز محلات تزیین شده توسط نماینده هر محله به دبیرخانه جشنواره واقع در شورا معرفی و همزمان با هفته فرهنگی نیشابور با عنوان "کوچه باغ هاب نشابور" محلات زیبا معرفی و محلات و خانه های برتر مشمول بخشودگی و یا تخفیف در عوارض خواهند شد.
وی همچنین عنوان کرد: محلات و خانه های برتر معرفی و لوح کوچه زیبا نیز در ابتدای کوچه نصب خواهد شد .
این عضو شورای اسلامی شهر نیشابور در پایان گفت: این جشنواره توسط کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر و با همکاری دفتر فنی شهرداری، سازمان پارک ها و فضای سبز ، دانشکده علوم پزشکی نیشابور و رابطین بهداشت این مجموعه، دانشکده فنی و کشاورزی و دانشکده هنر برگزار خواهد شد.

 

پیوستها :

1
جشنواره "کوچه های زیبا ، خانه هایی با چشم انداز زیبا"
دیدگاه

0 دیدگاه