مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 39
  • 2014-05-08

برای اولین بار در تاریخ شهرداری نیشابور :

رشد بودجه شهرداری به 440 میلیارد تومان زنگ توسعه و آبادانی را در شهر به صدا در خواهد آورد

برای اولین بار در تاریخ شهرداری نیشابور :

رشد بودجه شهرداری به 440 میلیارد تومان زنگ توسعه و آبادانی را در شهر به صدا در خواهد آورد

شهردار  نیشابور با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: مدیریت شهری نیشابور با تمام توان در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب گام بر می‌دارد.

مهندس زرندی اظهار داشت: مدیریت شهری از تمام توان خود در راستای تحقق شعار سال در جهت ساختن شهری پویا با مدیریت جهادی بهره خواهد برد.

وی افزود: خدمت با نیت الهی، استقامت در کار، سرعت عمل، خودباوری، خلاقیت، توجه به نقاط کم برخوردار شهر، پرهیز از فساد و انحراف و توجه به کیفیت و قانونمندی از مولفه‌های مدیریت جهادی است.

زرندی همچنین عنوان کرد: امسال در مدیریت شهری نیشابور نیز با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های بالای این شهر تاریخی، فرهنگی و گردشگری، سال “توسعه گردشگری، سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی: اعلام شد که با مدیریت جهادی و با یاری شورای اسلامی شهر و شهروندان امید به تحقق آن داریم.

وی در ادامه گفت: رشد بودجه شهرداری به 440 میلیارد تومان در سال 93 زنگ توسعه و آبادانی را در شهر به صدا در خواهد آورد و امسال درصدد اخذ مجوز100 میلیارد تومان انتشار اوراق مشارکت، 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری و 140 میلیارد تومان بودجه درآمدها و عوارض شهری از شورای اسلامی شهر هستیم .

زرندی در ادامه نیز از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در نیشابور با حضور سرمایه گذارانی از سراسر کشور خبر داد.

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه