مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 1176
  • 2019-03-21

پیام تبریک شهردار نیشابور به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

بهار، نگاهی نو به زندگانی، آغازی بر شکوفایی و بالیدن به اوج رسیدن است...

عید «نوروز» آغاز نوشدن‌هاست. آغاز تغییر ، تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و ارکان زندگی است.

بار دیگر در فصل رستاخیز طبیعت قرار گرفتیم تا بهار را بهانه رویش جوانه‌های نو ، در وجودمان  حس کنیم. دست شکر و نیاز به آسمان بلند می‌کنیم و از تغییردهنده دل‌ها و دیده‏‌ها، از تدبیرکننده شب و روز، از گرداننده سال و حال، طلب تحول می‌کنیم تا بگرداند حال ما را به نیکوترین حال.

نیشابور شهر سلسله الذهب و شهر دروازه بهشت که زمانی افتخار میزبانی آقا علی بن موسی الرضاع را داشته اینک مفتخر است که میزبانی شایسته برای زائران آن امام همام باشد. مدیریت شهری نیشابور امسال با نگاهی نو و در جهت میزبانی از گردشگران نوروزی و زائران حضرت علی بن موسی الرضاع گام برداشته و از تمامی هموطنان در جای جای ایران دعوت می نماید تا از این شهر زیبا و دیار کهن با تمهیدات صورت گرفته توسط شهرداری به صورت رایگان ودر قالب تورهای نیم روزه و یک روزه بازدید نمایند.

اینجانب به نمایندگی از مدیریت شهری نیشابور در آستانه فرا رسیدن "عید نوروز باستانی" و طمطراق پیک بهاران و آغاز سال نو تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی و یک سال خوب توام با آرامش و پیشرفت برای ایران و ایرانی آرزو می‌کنم .

 

علی نجفی- شهردار نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه