مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 1175
  • 2019-03-20

آئین استقبال از نخستین مسافران نوروزی با چاشنی افتتاح چندین پروژه فرهنگی، گردشگری و عمرانی شهرداری نیشابور و اهتزار پرچم سلسله الذهب

صبح امروز و همزمان با اولین روز از تعطیلات نوروزی فرماندار و شهردار نیشابور با همراهی مسئولین دستگاه های اجرایی، خدماتی و امنیتی شهرستان با حضور در پایگاه اطلاع رسانی از نخستین میهمانان نوروزی 98 با اهدای گل، تابلوی حدیث سلسله الذهب، سوغات و اقامت یک روزه رایگان در نیشابور استقبال کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور در این مراسم مهندس نجفی شهردار نیشابور با اعلام اینکه امسال فعالیت های شهرداری محدود به فضاسازی شهری نبود گفت: امسال علاوه بر فضاسازی شهری، عملیات عمرانی تعریض پل عطار، جدول گذاری و پیاده راه سازی بولوار آزادگان، سه راه شریعتی و کفپوش خیابان امام خمینیره نیز صورت گرفت.

 

وی همچنین از دیگر فعالیت های استقبال از نوروز 98 را کاشت بیش از 500 هزار بوته گل در سطح شهر و به ازای هر شهروند دو بوته گل اعلام کرد.

 

نجفی اجرای تورهای گردشگری رایگان تا 12 فروردین با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت خدمات گردشگری سیرنگ با شعار "زیباترین شهرموزه ایران را رایگان ببینید" را از دیگر فعالیت های شهرداری اعلام و افزود: مسافرین و گردشگران می توانند با مراجعه به سایت tourism.neyshabur.ir نسبت به ثبت نام تورها اقدام نمایند.

 

امروز همچنین آیین استقبال از نخستین مسافران نوروزی با افتتاح پایگاه اطلاع رسانی گردشگری، رونمایی از اتوبوس گردشگری رایگان ، اهتزاز پرچم حدیث سلسله الذهب، آغاز به کار اتوبوس خاطره با اجرای برنامه های شاد، افتتاح تاکسی گردشگری و افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در پایگاه گردشگری شهرستان همراه بود.

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه