مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 1141
  • 2018-10-21

شهردار نیشابور خبر داد:

پایان عملیات بهسازی زیرگذر خیام تا اواخر هفته جاری

شهردار نیشابور خبر داد:

پایان عملیات بهسازی زیرگذر خیام تا اواخر هفته جاری

عذرخواهی شهردار نیشابور به دلیل طولانی شدن عملیات بهسازی زیرگذر خیام

 

شهردار نیشابور از پایان عملیات بهسازی و ترمیم زیرگذر خیام تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور، علی نجفی گفت: با  توجه  به  نزدیک  شدن  فصول  بارندگی  و  امکان آبگرفتگی  معابر و  زیرگذر خیام می طلبید که پیشاپیش  پیش بینی های  لازم در این  حوزه  انجام  شود،  تا به  محض ایجاد بارندگی شاهد معضلات متعددی که سال های پیش به وجود آمد، نباشیم  .

نجفی عنوان کرد: بارها به سبب توجه به خواست شهروندان عزیز و علیرغم عدم پیش بینی چاه جمع آوری آب و سپتیک در زمان ساخت، زیر گذر مذکور توسط شهرداری ترمیم شده است و در سال های قبل با استفاده از تجهیزات آتش نشانی نسبت به آبکشی اقدام می شد.

وی با بیان اینکه این زیرگذر مسیر تردد گردشگران و مسافران است و از لحاظ عبور و مرور از نقاط با اهمیت می باشد، افزود: به جهت کاهش هزینه ها و لحاظ مسائل فنی احداث سپتیک در دستور کار شهرداری قرار گرفت و با لحاظ شرایط فصل تابستان و اهمیت باز بودن محور در ایام تابستان، اجرای پروژه به اول مهرماه موکول شد.

نجفی تاکید کرد: بهسازی زیرگذر خیام برای رضایتمندی مردم و گردشگران است و بعلت بسته شدن زیرگذر در جریان عملیات عمرانی، مسیرهای جایگزین برای تردد وسائط نقلیه پیش بینی شده است.

شهردار نیشابور در پايان ضمن عذرخواهي از شهروندان به دليل مشكلات  پيش آمده در تردد اهالي و ساكنين منطقه و شهروندان در حين اجراي اين پروژه، از صبر و شكيبايي مردم و اهالي منطقه كمال تشكر و قدرداني را ابراز نمود و اعلام كرد : اميدواريم شهروندان و اهالي  منطقه با حمايت مساعد خود ما را در اجراي اين پروژه همراهي نمايند تا در بارندگی های امسال شاهد آبگرفتگی این معبر نباشیم.

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه