مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 1124
  • 2018-09-23

پیام تسلیت شهردار نیشابور در پی حمله تروریستی به مردم و مدافعان امنیت در اهواز و اعلام عزای عمومی توسط هیات دولت

 پیام تسلیت شهردار نیشابور در پی حمله تروریستی به مردم و مدافعان امنیت در اهواز و اعلام عزای عمومی توسط هیات دولت

 شهردار نیشابور در پی حمله تروریستی عوامل استکبار به مردم و مدافعان امنیت در اهواز و اعلام عزای عمومی در روز دوشنبه دوم مهرماه توسط هیات دولت ، با صدور پیامی شهادت جمعی از هموطنان عزیز و حافظان امنیت را تسلیت گفت.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور ، در بخشی از پیام مهندس علی نجفی ، آمده است.

 

"بسم الله الرحمن الرحیم"

 حادثه دلخراش و تلخ تروریستی مزدوران استکبار جهانی در سالروز گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس در شهر اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن دهها تن از هموطنان عزیز و همچنین مدافعان امنیت و سربازان سلحشور کشورمان گردید ، موجی از غم و ماتم را در سراسر میهن اسلامی ایجاد کرد.

  بدون تردید این قبیل اقدامات جنایتکارانه و مذبوحانه که پس از عاشورای حسینی عاشورایی دیگر به پا شده است ، عزم راسخ ملت و دولت برای مبارزه بی امان و مستمر با تروریسم را راسخ تر کرده و تروریست های جانی و حامیان خبیث منطقه ای و خارجی آنها نیز  پاسخ جنایت های ضد انسانی و ننگین خود را به زودی دریافت خواهند کرد.

 اینجانب به نمایندگی از کارکنان شریف و تلاشگر شهرداری نیشابور و سازمان های تابعه ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و خانواده های شریف شهدای مظلوم این حادثه تلخ و دلخراش تروریستی ، برای تمامی عزیزانی که در جریان حادثه مزبور مجروح و مصدوم شده اند از درگاه خداوند قادر و متعال، صحت و سلامتی آرزو کرده و در این مصیبت جانسوز با خانواده های سوگوار و عزادار ابراز همدردی می نمایم.

 

 ✍️ علی نجفی - شهردار نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه