مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 1123
  • 2018-09-22

در دیدار مدیر اجرایی افلاک نما و نماینده شرکت زایس با شهردار و اعضای شورای شهر اعلام شد:

افلاک نمای خیام اواخر دیماه امسال به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد

در دیدار مدیر اجرایی افلاک نما و نماینده شرکت زایس با شهردار و اعضای شورای شهر اعلام شد:

افلاک نمای خیام اواخر دیماه امسال به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد
 
صبح امروز مهندس چوپانکاره مدیر اجرایی افلاک نمای خیام و روتز مولر نماینده شرکت زایس آلمان در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نیشابور، ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت افلاک نما  ، زمان بهره برداری رسمی از این پروژه ملی را اعلام نمودند.
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور ، درابتدای این دیدار که در دفتر شهردار برگزار گردید ، مهندس نجفی ضمن خیرمقدم به مهمانان و با اشاره به اینکه نیشابور به عنوان "شهر دروازه بهشت " همه ساله پذیرای هزاران مسافر ، زایر وگردشگر می باشد، افزود: قطعا وجود افلاک نمای خیام به عنوان یک مجموعه علمی و آموزشی می تواند در بحث جذب توریست و ماندگاری آنان در شهر تاثیرگذار بوده و در بعد علمی و تحقیقاتی نیز این مرکز جایگاه ویژه ای در سطح ملی و بین المللی خواهد داشت.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه شهرداری به تمامی قول هایی که جهت کمک به راه اندازی و بهره برداری از این پروژه بزرگ داشته متعهد است ، افزود: در حال حاضر مهمترین موضوع قبل از آغاز به کار افلاک نمای خیام ، بحث تکمیل محوطه سازی و فضاهای جانبی پیش بینی شده در این زمینه است که در دستور کار شهرداری قرار دارد.
 
برپایه گزارش فوق در بخش دیگری از این جلسه مهندس چوپانکاره مدیر اجرایی افلاک نمای خیام ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت این طرح ملی و بین المللی ، اظهارداشت: خوشبختانه با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان ، استان و کشور ، بسیاری از مشکلات موجود بر سر راه این پروژه مرتفع شده و پس از بیست سال انتظار اواخر دیماه امسال شاهد بهره برداری رسمی افلاک نما خواهیم بود.
 
وی ضمن قدردانی از همکاری مستمر و همه جانبه شورای اسلامی شهر و شهرداری نیشابور جهت تسریع در تکمیل عملیات عمرانی و اجرایی افلاک نما یادآورشد: بدون شک اگر کمک ها و مساعدت های شورا و شهرداری طی سالهای اخیر نبود ، این پروژه بین المللی با مشکلات زیادی مواجه بود و افتتاح آن میسر نمی شد.
 
همچنین در بخش دیگری از جلسه فوق ، روتز مولر نماینده شرکت زایس آلمان که تامین تمامی تجهیزات فنی و علمی این پروژه را عهده دار می باشد ، طی سخنانی اظهارداشت: بنده به عنوان یکی از مدیران شرکت زایس آلمان اعلام می کنم که این شرکت در بحث تامین تجهیزات و لوازم فنی و آنچه که در قراردادهای فی مابین ذکر شده ، پایبند بوده و به صورت کامل به تعهدات خود عمل خواهدکرد.
 
وی ضمن قدردانی از میزبانی صمیمانه شورای اسلامی شهر و شهرداری نیشابور ، خاطرنشان کرد: طی روزها و ماههای آینده تعدادی از کارشناسان و مهندسان شرکت زایس آلمان به نیشابور می آیند تا آخرین تست های فنی و بازدید های اجرایی را انجام داده و نظارت کامل و دقیقی بر عملیات راه اندازی تجهیزات افلاک نما خواهند داشت.

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه