مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 1093
  • 2018-07-18

دومین نشست هم افزایی و تعامل مدیریت شهری با دستگاه های اجرایی برگزار شد

دومین نشست هم افزایی و تعامل مدیریت شهری با دستگاه های اجرایی برگزار شد

 

دومین نشست هم افزایی و تعامل شهرداری نیشابور با دستگاه های اجرایی با حضور فرماندار، دادستان، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی از مدیران ادارات و نهادها در مرکز رفاهی شماره سه فرهنگیان برگزار شد.

 

شهردار نیشابور در این جلسه طی سخنانی، اظهارداشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر با هدف ساماندهی فضاهای شهری به ویژه پارک ها و بوستان ها جهت حضور گردشگران و زائران و همزمان با سفرهای تابستانی برنامه ریزی نموده و قصد دارد با اجرای طرح " استقبال از زائران و گردشگران دروازه بهشت "  نسبت به ساماندهی و بهسازی ایمن این مکان ها اقدام نماید.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور ، علی نجفی در بخش دیگری از سخنانش ، افزود: در همین راستا تعداد ۱۹ پارک در سطح شهر ، ورودی ها و مناطق گردشگری که حضور مسافران و گردشگران در آن بیشتر هست انتخاب شده که تا اول مرداد عملیات بهسازی و ساماندهی آنها  پایان یافته و آماده پذیرایی از زائران و گردشگران خواهند بود.

 

وی عنوان کرد: طرح " استقبال از زائران و گردشگران دروازه بهشت"  از اول مرداد آغاز و تا پایان شهریور ادامه می یابد که در قالب طرح مزبور اجرای برنامه های فرهنگی ، آموزشی و مناسبتی برای زائران و گردشگرانو همچنین شهروندان نیشابوری در پارک ها پیش بینی شده است.

 

شهردار نیشابور خاطرنشان کرد: در ایام اجرای طرح یاد شده مامورانی از سوی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری با لباس فرم در پارک ها و بوستانهای فوق جهت پاسخگویی به زائران و گردشگران و رفع مشکلات موجود مستقر می شوند.

 

وی در بخش دیگری از نشست مزبور از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان درخواست کرد که شهرداری را برای داشتن شهری زیبا و با نشاط یاری نمایند تا مشکلات و معضلات فضاهای شهری و نازیبایی ها مرتفع شود.

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه