مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 1091
  • 2018-07-15

عزم جدی شهرداری در جمع آوری سدمعبر و ساماندهی دست فروشان

عزم جدی شهرداری در جمع آوری سد معبر و ساماندهی دست فروشان

 

معاون خدمات شهرداری نیشابور از عزم جدی شهرداری در جمع آوری سدمعبر و ساماندهی دستفروشان در نقاط مختف شهر به ویژه دست فروشان خیابان فردوسی جنوبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور ، ناصر صدیقی با اشاره به اینکه جمع آوری دستفروشان و جلوگیری از سد معبر با جدیت در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، اظهارداشت: در همین راستا و طی هفته گذشته و در ساعات ابتدایی هر شب از حضور و فعالیت دستفروشان در معابر خیابان فردوسی جنوبی جلوگیری به عمل آمده و شهرداری مانع از فعالیت غیرقانونی و مغایر با حقوق شهروندی این افراد شده است.

صدیقی با بیان این مطلب که برابر قانون سدمعبر جرم محسوب می شود ، افزود: متاسفانه برخی از افراد بدون توجه به این موضوع هر شب در خیابان فردوسی جنوبی اقدام به دستفروشی نموده و تردد شهروندان و خودروها را در این مسیر مختل می کنند که شهرداری برابر وظیفه قانونی خود نسبت به جمع آوری و رفع سد معابر به صورت جدی اقدام نموده است.

وی اذعان داشت: دستفروشان با توجه به درآمد قابل توجه خود حاضر به ترک محل نیستند و تمایلی به اسکان در بازارچه های ایجاد شده در شهرداری ندارند و در بسیاری از مواقع باعث ایجاد تنش با عوامل سدمعبر و نیروهای اداره اجراییات شهرداری می شوند.

صدیقی با اشاره به اینکه خرید از دستفروشان نیز به یک فرهنگ در بین شهروندان تبدیل شده است، افزود: متاسفانه بسیاری از اجناس دستفروشان فاقد کیفیت بوده و از استانداردهای لازم برخوردار نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری نیشابور، یادآورشد: شهرداری با لحاظ نمودن موضوعات اجتماعی وتوجه به مسایل معیشتی و اشتغال شهروندان درصدد است برای حل مشکل سد معبر با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط در شهرستان با ایجاد زیرساخت های مربوطه مشکلات گروهی از شهروندان را نیز مرتفع نماید.

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه