مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 1042
  • 2018-04-26

اقدامات انجام شده توسط سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری نیشابور جهت مراسم معنوی چراغ برات تشریح شد

‍ ‍ ‍ ‍ مدیر سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری نیشابور اهم اقدامات صورت گرفته برای نیمه شعبان ، گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت امام زمان عج و آیین معنوی چراغ برات را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور ، روح اله دامنجانی ضمن اشاره به اینکه جهت ارایه خدمات مناسب و شایسته به شهروندان در ایام فوق جلسات متعددی برای هماهنگی و تعامل با سازمانها و دستگاههای اجرایی ذیربط برگزار شده است ، افزود: پاکسازی، برداشت و تسطیح زمین های مجاور آرامستان در راستای پاکیزگی و حفظ سیمای بصری منطقه از جمله اقدامات مرتبط بوده که توسط سازمان آرامستانها انجام شده است.

وی به اجرای رنگ آمیزی ستون ها و فضاهای محوطه آرامستان وحفظ سیمای بصری منطقه فوق اشاره کرد و گفت: در همین راستا تسطیح و اجرای زیرسازی خیابان های جدید الاحداث محوطه آرامستان جهت خدمت رسانی به زائرین قبور از دیگر مواردی بوده که طی روزهای گذشته انجام شده است.

دامنجانی اضافه کرد: همچنین جهت رفاه حال زائرین قبور و شهروندان، جانمایی واحداث ۵ چشمه آبخوری در محوطه آرامستان صورت گرفته است.

وی به بازپیرایی فضای سبز و تکمیل پروژه های عمرانی محوطه آرامستان بهشت فضل جهت زیباسازی منطقه فوق اشاره کرد و افزود: در بحث تردد وسایل نقلیه و خودروها ،کنترل ترافیک مسیر ورودی بهشت فضل ، پیش بینی پارکینگ های مناسب و با ظرفیت بالا و تامین امنیت منطقه نیز هماهنگی های لازم با پلیس راهور ، فرماندهی انتظامی و سایر نهادهای ذیربط صورت گرفته است.

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه