مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 1041
  • 2018-04-26

تامین امنیت شغلی کارکنان ، اولویت اصلی شهرداری در سال ۹۷

معاون اداری مالی شهرداری نیشابور گفت: تامین امنیت شغلی کارکنان یکی از اولویت ها و سیاست های اصلی شهرداری در سال ۱۳۹۷ می باشد.
علی مختاری افزود: تامین امنیت شغلی و معیشت کارکنان به طورمستقیم بر روی یکدیگر تاثیر گذاشته و از هم تاثیر می‌پذیرند به همین دلیل اولویت اول شهرداری در حوزه منابع انسانی در سال جاری ، پیگیری امنیت شغلی و معیشت پرسنل می باشد که به عنوان مهمترین عامل شناخته شده در دستور کار قرار گرفته است.
وی ، خاطرنشان کرد: قرارداد پرسنل شهرداری در سالهای گذشته به صورت موقت سه ماهه و شش ماهه منعقد می گردید که با توجه به زمان بسیار کوتاه آن ، تبدیل به یکی از دغدغه‌های مهم واصلی همکاران در طول سال های اخیر بود لیکن در سال جاری و در راستای سیاست های جدید شهرداری ، قرارداد ها برای تمامی پرسنل اعم از قراردادی و شرکت تامین نیرو به صورت سالانه منعقد خواهد شد.
وی افزود: در راستای افزایش بهره وری و کیفی سازی پرسنل نیز شاخص اصلی برای تمدید قراردادها رضایت مندی کامل حوزه های ذیربط از عملکرد پرسنل شاغل در آن حوزه خواهد بود.
مختاری ابراز امیدواری کرد: با ساز و کارهای پیش بینی شده در سال ۱۳۹۷ در حوزه تأمین امنیت شغلی و معیشت برای کلیه پرسنل شهرداری ، نرخ بهره وری نیروی کار افزایش یافته و درنتیجه خدمات بهتر و شایسته تری به شهروندان ارایه خواهد شد.
معاون اداری مالی شهرداری اضافه کرد : در حوزه معیشت کارکنان نیز اقدامات و برنامه ریزی های لازم صورت پذیرفته که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه