مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 1038
  • 2018-04-25

تاکید شهردار نیشابور بر گسترش حمل و نقل انسان محور و استفاده از دوچرخه به عنوان یک فرآیند حمل و نقلی پاک و سالم

شهردار نیشابور بر گسترش حمل و نقل انسان محور و استفاده از دوچرخه به عنوان مد حمل و نقلی پاک از طریق توسعه زیرساخت ها نظیر مسیرهای ویژه دوچرخه، ایستگاه های دوچرخه و ایجاد حمل و نقل ترکیبی و پاک تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور، علی نجفی اظهار داشت: با توجه به ضرورت توسعه پایدار زیرساخت های شهری و افزایش روش های حمل و نقل مبتنی بر سلامت انسان، کاهش آلایندگی های زیست محیطی و غلبه بر فرهنگ خودرو محوری، در پیش گرفتن برنامه توسعه ای برای گسترش مد دوچرخه سورای در نیشابور به یک اولویت در مدیریت شهری تبدیل شده است.

وی افزود: مطابق استانداردهای مرتبط با استفاده و گسترش فرهنگ دوچرخه سواری با ویژگی های خاص شهر نیشابور از قبیل شرایط آب و هوایی مناسب، شیب مناسب شبکه معابر و نیز متوسط طول سفرهای کوتاه از عمده ترین پارامترها برای تاکید بر این شیوه حمل و نقلی است .

نجفی اظهار امیدواری کرد: با توجه به پیگیری و مذاکرات انجام شده با سازمان شهرداری و دهیاری های کشوربتوانیم نیشابور را به شهر پایلوت در زمینه ایجاد شبکه کامل و استاندارد دوچرخه سواری در کشور تبدیل نموده شاهد گسترش حمل و نقل پاک و آینده نگر باشیم.

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه