بسمه تعالی

((درخت تو گر بار دانش بگیرد        به زیر آوری چرخ نیلو فری را))

با سلام پژوهشگر عزیز، اندیشمند گرامی، استاد ودانشجوی فرهیخته ضمن تشکر از انتخاب این همایش، لطفا قبل از تماس با دبیرخانه اجرایی پرسش های متداول ذیل را که تنها ممکن است اندک زمانی از وقت ارزشمند شما را بگیرد مطالعه نمایید ودر صورت عدم یافتن پاسخ خود با دبیرخانه اجرایی تماس بگیرید، این پرسش ها جهت حداقل کردن پاسخ تلفنی دبیرخانه همایش بوده ورفع برخی ابهامات برای نویسندگان وشرکت کنندگان، داوران تنظیم شده است پس خواهشمند است قبل از تماس ضروری آن را مطالعه نمایید.

پرسش های متداول برای نویسندگان:

1-  از هر فرد به عنوان نویسنده مسئول حداکثر چند مقاله پذیرفته می گردد؟

پاسخ دبیرخانه: هر فرد می تواند حداکثر4 مقاله به عنوان نویسنده مسئول برای همایش ارسال نمایید.

2-نحوه ی ارایه مقالات چگونه است و مقالات برای چند داور ارسال می گردد؟ حداکثر زمان داوری چند روز است؟

پاسخ دبیرخانه: هرمقاله برای 2 داور مرتبط با محور انتخابی شما ارسال میگردد اگر یکی از داوران مقاله را بپذیرد و داور دیگرمقاله را رد کند مقاله به داور سوم ارجاع داده می شود؛ هر مقاله می بایست جهت قبولی درهمایش از 2 داور پذیرش بگیرد، نحوه ارایه مقالات به صورت سخنرانی(شفاهی) وپوستری می باشد، حداکثر زمان داوری 5 روز کاری می باشد وداور ملزم است که پاسخ مقالات را اعلام نماید، در صورتی که مقاله ای نیاز به اصلاح داشته باشد ویا رد گردد دلیل رد مقاله و یا اصلاحات به نویسنده مسئول اعلام میگردد.

3- آیا پوستر را می بایست چاپ نماییم؟ رنگی یا سیاه سفید؟ در چه ابعادی؟

پاسخ دبیرخانه: بله ، مقالات پذیرفته شده در صورت اعلام کمیته محترم علمی به ایشان ، مطابق فرمت گذاشته شده در سایت و ابعاد مشخص شده ، بایستی توسط نویسندگان چاپ شده و در روز همایش تحویل دهند .

4- آیا می توان در همایش غیرحضوری ثبت نام کرد؟ چه تفاوتی میان گواهینامه حضوری وغیر حضوری وجود دارد، آیا کلمه غیرحضوری در گواهینامه ها ومدارک همایش درج میگردد؟

پاسخ دبیرخانه: شما می توانید به صورت غیرحضوری در همایش ثبت نام کنید،دبیرخانه همایش برای افرادی که به هردلیل اعم از مسافت طولانی وعدم امکان حضور در همایش را دارند تدابیری را جهت پذیرش مقاله این عزیزان به صورت غیرحضوری فراهم کرده است، هیچگونه تفاوتی مجددا تاکید میگردد هیچگونه تفاوتی بین گواهینامه حضوری و غیرحضوری وجود ندارد و در گواهینامه افراد غیرحضوری ومستندات آنها کلمه غیرحضوری نیز درج نخواهد شد، تمامی گواهینامه ها شامل گواهینامه حضور،ارایه مقاله وچاپ در مجموعه مقالات می باشند.

5- مقالات چگونه ودر کجا نمایه می گردند؟

پاسخ دبیرخانه: مقالات در کتاب الکترونیک همایش پس از اخذ شابک و فیپا از کتابخانه اسناد رسمی جمهوری اسلامی ایران و اعلام وصول اداره کل ارشاد اسلامی به صورت تمام متن چاپ میگردند. همچنین مقالات به صورت تمام متن در پایگاه اطلاعات علمی CIVILICA    در فضای اینترنتی منتشر می گردند.

6-آیا مقالات به صورت کامل چاپ می گردند یا به صورت چکیده مقاله؟

پاسخ دبیرخانه: از آنجایی که به چاپ تنها چکیده مقالات امتیازی تعلق نمی گیرد، دبیرخانه همایش کلیه مقالات پذیرفته شده وتایید شده توسط کمیته علمی را پس از اخذ مجوزشابک و فیپا واعلام وصول اداره کل ارشاد اسلامی به صورت تمام متن و کامل در کتاب الکترونیک مجموعه مقالات چاپ می نمایید.

7- آیا پس از ثبت نام وپذیرش مقاله توسط کمیته علمی و واریز وجه امکان استرداد وجه ثبت نام(پس دادن وبرگرداندن وجه ثبت نام) وجود دارد؟

پاسخ دبیرخانه: خیر، دقت داشته باشیدقبل از واریز وجه نویسنده مسئول کلیه نویسندگان را درجریان ثبت نام قرارددهد، پس از واریز وجه ثبت نام به هیچ وجه امکان استرداد(پس دادن وبرگرداندن وجه ثبت نام) وجود نداشته وفرد نویسنده مسول حق هیچگونه اعتراضی ندارد، پس دقت لازم و کافی وهماهنگی خود جهت ثبت نام وواریز وجه داشته باشید.

8- محل دقیق برگزاری همایش کجاست؟ آیا افراد غیر حضوری نیز می توانند در همایش حضور داشته باشند وگواهی خود را دریافت نمایند؟

پاسخ دبیرخانه: محل برگزاری همایش،

افتتاحيه همايش: چهارشنبه مورخ 29/03/98 ، ساعت 8:30 در محل مركز همايش هاي جهاد دانشگاهي واقع در خيابان امام خميني(ره)، امام خميني 17 .

اختتاميه همايش : پنج شنبه مورخ 30/03/98 ، ساعت 10:30 در محل هتل اميران واقع در خيابان امام خميني(ره) مقابل باغ ملی

برنامه زمان بندی یک هفته قبل از برگزاری برروی سایت درج می گردد، افراد غیرحضوری نمی توانند در همایش حضور یابند و اسامی آنها در لیست کمیته اجرایی موجود نبوده همچنین گواهینامه به آنها در روز همایش داده نخواهد شد، گواهینامه وکتاب الکترونیک مجموعه مقالات برای افراد غیرحضوری حداکثر 20 روز پس از برگزاری همایش به آدرس این عزیزان که درزمان ثبت نام ایمیل و مشخصات کامل خود را بارگزاری کردند ارسال میگردد.

9- انواع مقالات مورد پذیرش در همایش به چه صورت است آیا مقالات مروری هم برای داوری ارسال میگردد؟

پاسخ دبیرخانه: انواع مقالات ذیل که در راستای محورهای همایش باشند، مورد پذیرش همایش واقع شده و در فرآیند داوری قرار خواهند گرفت: مقالات مستخرج از پایان نامه های کارشناسی ارشدو دکتری، مقالات علمی پژوهشی ، مقالات علمی ترویجی ، مطالعات موردی ، مقالات یا گزارش های تحلیلی ، مقالات مستخرج از طرح های تحقیقاتی، مقالات مروری، مقالات ترجمه ای و تلفیق شده بادانش روز و داشتن نوآوری.

10-مدارک شرکت کنندگان غیرحضوری به چه صورت ارسال می گردد وچه مدت زمان می برد؟آدرس پستی نویسنده مسول را دبیرخانه همایش از چه طریق به دست می آورد؟

پاسخ دبیرخانه: مدارک پژوهشگران غیرحضوری(گواهینامه و کتاب الکترونیک مجموعه مقالات) حداکثر تا 10 روز بعد از زمان برگزاری به آدرسی که در هنگام ثبت نام ارائه شده است ارسال میگردد، درگواهینامه های افراد غیرحضوری کلمه غیرحضوری درج نمیگردد وهیچ تفاوتی با گواهینامه افرادحضوری ندارد

11- آیا مقالات پذیرفته شده وتایید شده توسط کمیته علمی در فضای مجازی منتشر می شوند؟ نحوه انتشار آنها به چه صورت است به صورت کامل و تمام متن است ویا چکیده؟

پاسخ دبیرخانه: مقالات پذیرفته شده وتایید شده توسط کمیته علمی وداوران به صورت تمام متن وکامل در پایگاه اطلاعات علمی   CIVILICAدر فضای اینترنتی منتشر می گردند.

12- احتمال رد شدن برخی مقالات وپذیرفته نشدن آنها چقدر است؟ چه عواملی باعث رد مقالات میگردد؟

پاسخ دبیرخانه: احتمال رد شدن مقالاتی که مستخرج از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد ودکتری ویا طرح های تحقیقاتی ومطالعاتی باشند بسیار ضعیف است ودر اکثر مواقع این مقالات پذیرفته میگردند، پس پژوهشگران نگران رد شدن مقالات خود نباشند، عواملی مهمی که باعث رد مقاله میگردد عدم رعایت راهنمای نویسندگان و انتخاب محور بی ارتباط با مقاله است.

13-آیا به تعداد نویسندگان هر مقاله گواهینامه و مجموعه مقالات داده می شود؟

پاسخ دبیرخانه: خیر تنها یک گواهینامه با نام تمامی نویسندگان ویک کتاب  الکترونیک مجموعه مقالات به پژوهشگر اعطا میگردد درصورت تمایل با پرداخت هزینه مجزا میتوان گواهینامه برای نفرات دوم وسوم و…را دریافت کرد.

14- نحوه واریز وجه ثبت نام مقالات پذیرفته شده چگونه است؟

پاسخ دبیرخانه: در حین مراحل ارسال مقاله مبلغ 500000 ریال از سوی سامانه اخذ میگردد .بدیهی است در صورت پذیرش مقاله نیازی به ثبت نام در همایش نمی باشد .

15-آیا مقالات تنها می بایست فارسی باشند؟

پاسخ دبیرخانه: مقالات به صورت انگلیسی نیزمورد قبول بوده وبرای داوری ارسال میگردد.

16- آیا چکیده فارسی برای مقالات انگلیسی الزامی است؟

پاسخ دبیرخانه: درصورتی که مقاله شما به زبان انگلیسی می باشد، عنوان فارسی، چکیده فارسی وکلمات کلیدی فارسی الزامی است.

17- آیا همایش هدیه ای برای شرکت کنندگان که وجه تمایز این همایش با همایش های مشابه است در نظر گرفته است؟

پاسخ دبیرخانه: بلی، به اطلاع می رساند دبیرخانه همایش به عنوان هدیه ای ویژه و منحصر به فرد برای  شرکت کنندگان همایش چه به صورت حضوری و غیر حضوری را در نظر گرفته است.

18- سطح برگزاری همایش چگونه است؟

پاسخ دبیرخانه: همایش در سطح فراخوان ملی می باشد و از تمامی نقاط کشور شرکت کننده ویا مخاطب می پذیرد همچنین پژوهشگران سایر ملیت ها وکشورها نیزمیتوانند مقاله خود را ارسال نمایند زبان مقالات فارسی وانگلیسی بوده وبرای مقالات انگلیسی عنوان،چکیده وکلمات فارسی الزامی است.

19- آیا امکان تغییر تاریخ های مهم وارسال مقاله وتمدیدآن ویا تمدید همایش وجود دارد چگونه ازاین امرمطلع شویم ؟

پاسخ دبیرخانه: بنا به درخواست پژوهشگران ومحققان ممکن است وبرنامه ریزی بهتر و هرچه  باشکوه تربرگزارشدن همایش فرصت زمان ارسال مقالات ممکن است تمدید گردد و در صورت عدم دریافت مقالات کافی برای همایش ممکن است زمان برگزاری نیزتغییریابداین مهم در قسمت اخبار سایت وتاریخ های مهم درصورت نیاز وتمدید به اطلاع عموم شرکت کنندگان وپژوهشگران خواهدرسیدو منوط به تصویب شورای راهبردی همایش می باشد.

20- فرمت ارسال مقالات چیست؟ WORD؟ PDF؟ زیپ؟

پاسخ دبیرخانه: ارسال مقالات در فرمت Word 2010 یا2013 مقدور می باشد یعنی مقاله کامل شما که شامل:

عنوان، سمت های دانشگاهی، چکیده، کلمات کلیدی، مقدمه، موادوروش ها، نتایج وبحث نتیجه گیری ومنابع می باشد دریک Word می بایست ارسال گردد. سامانه به طور خودکار اجازه ارسال فایل PDF یا زیپ را به شما نمیدهد.فقط وفقط فایل Word ارسال فرمایید.

21-آخرین زمان ارسال مقالات چه تاریخی است ازکجا مطلع شویم؟

پاسخ دبیرخانه: آخرین زمان ارسال مقالات 20 خردادماه می باشد و درصورتی که مهلت ارسال مقالات تمدید شود علاوه بر تغییر در قسمت تاریخ های مهم از طریق اخبار سایت نیز به اطلاع پژوهشگران خواهد رسید.

22- شرایط اسکان برای همایش فراهم می باشد ؟

پاسخ دبیرخانه:ستاد اجرایی همایش در حین ثبت نام درخواست های ثبت نام کنندگان و نوسندگان مقالات را جهت اسکان دریافت می نماید و در صورت امکان این شرایط را فراهم نماید . بدیهی است خبر قطعی و بازه اسکان دهی به اطلاع ثبت نام کنندگان از طریق ایمیل یا تلفن خواهد رسید.

 

 

گردآوری دبیرخانه وستاد اجرایی

به امید دیدار شما

شادوپیروز باشید دبیرخانه وستادمرکزی همایش

بستن منو